دانلود Program4Pc Video Converter Pro 10.8.4 – تبدیل فرمت فیلم

دانلود Program4Pc Video Converter Pro - تبدیل فرمت فیلم

 

دانلود Program4Pc Video Converter Pro

| نرم افزار تبدیل فرمت فیلم |

 

Program4Pc Video Converter Pro نام نرم افزاری است که فیلم ها را سریع و آسان به مجموعه ای گسترده از فرمت های ویدیویی تبدیل می کند. این مبدل ویدیویی منحصر به فرد است زیرا می تواند کارهای دیگری غیر از تبدیل فیلم انجام دهد، می تواند رزولوشن، کدک های صوتی و نرخ فریم فیلم ها را نیز تغییر دهد. با انجام اصلاح، برش، تنظیم رنگ و استفاده از افکت های ویژه می توانید فیلم ها را تغییر دهید و سپس فرمتشان را تغییر دهید. از دیگر توانایی های این نرم افزار استخراج صدا از ویدئو و امکان ذخیره آن به صورت جداگانه در فرمت های مختلف است. وبمستر ها می توانند فیلم را به طور خاص و استاندارد برای وب ذخیره کنند. با فیلم 4K Ultra HD کار کنید و از بهترین و بالا ترین کیفیت تصویر لذت ببرید.

 

همه کدک های معروف در این برنامه پشتیبانی می شوند بنابراین نگران این موضوع نباشید که آیا فیلم شما توسط برنامه Program4Pc Video Converter Pro قابل خواندن است یا نه. پس از ویرایش فیلم ها می توانید آن ها را برروی حافظه کامپیوتر خود ذخیره کنید و یا اینکه آن ها برروی وب سایت های YouTube، Facebook، Twitter، Vimeo، Flickr، Dropbox به صورت مستقیم آپلود کنید. یکی از دیگر ویژگی های این نرم افزار کاربردی که آن را خاص می کند این است که کاربران می توانند بصورت آنلاین و البته رایگان از 1000 سایت مختلف فیلم دانلود کنند.

 

 

 

فرمت هایی تصویری که این برنامه از آن ها پشتیبانی می کند:
MP4، M4V، AVI، MPG، WMV، 3GP، 3G2، SWF، MOV، FLV، WEBM، M2TS، MTS، RM، MKV، OGV، TS، DV، ASF، GIF، DVD و …

فرمت های صوتی که این برنامه از آن ها پشتیبانی می کند:
MP3، WAV، OGG، WMA، M4A، AAC، AMR، MP2، RA، AC3، FLAC، MKA، AU، AIFF، M4B، M4R

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، فایل VCPActivator.exe که در فولدر Activator قرار دارد را در محل نصب برنامه کپی و آن را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR