دانلود Program4Pc DJ Music Mixer 8.5.0.0 – نرم افزار میکسر موزیک

دانلود Program4Pc DJ Music Mixer - نرم افزار میکسر موزیک

دانلود Program4Pc DJ Music Mixer

| نرم افزار میکسر موزیک |

 

Program4Pc DJ Music Mixer یک نرم افزار میکسر کامل و قدرتمند برای دی جی های حرفه ای و تازه کار است. موتور میکس قابل اعتماد و رابط کاربری ساده از ویژگی های بارز این برنامه است. تطبیق بیت ها، میکس خودکار آهنگ های MP3، افکت های ریل تایم، حلقه (لوپ) های هوشمند، تغییر صدا، میکس ویدئو ، حذف صدای خواننده از آهنگ به علاوه بسیاری از ویژگی های عالی دیگر در نوک انگشتان شما قرار دارند تا به بهترین دی جی تبدیل شوید. طبق گفته های شرکت سازنده، این برنامه قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزار DJ برای سیستم عامل ویندوز در بازار است که تمام نیاز های یک DJ واقعی را برآورده می‌کند.

ترکیب رابط بصری و کاربرد آسان با ابزارهای نوآورانه ترکیب صدا ها به شما در اجرای میکس های زنده کمک فراوانی می کند. ریمیکس موسیقی بدون عملکرد های cue و loop حاصل نمی شود که در این برنامه می توانید براحتی از آن ها استفاده کنید. موتور پخش Program4Pc DJ Music Mixer برای ایجاد نشانه های دقیق و سریع تنظیم شده است بنابراین می توانید صدا ها را با خیالی آسوده و بدون وقفه تلفیق کنید. تنظیم حلقه های فوری یکپارچه 1، 2، 4، 8، 16 یا 32 بیت با کلیک یک دکمه انجام خواهد شد. با استفاده از این نرم افزار شما کنترل کاملی روی جریان ورودی و خروجی کارت صدا خواهید داشت برای مثال می توانید افکت اعمال کنید، شکل موج صدا را ببینید و حتی صدای خروجی را بصورت زنده با فرمت MP3 ضبط و ذخیره کنید.

 

 

 

ویژگی های Program4Pc DJ Music Mixer:

– موسیقی و آهنگ ها را به صورت حرفه ای با کراس فید میکس کنید
– اکولایزر های قدرتمند با تنظیمات از پیش تعریف شده
– کنترل کامل ترکیب صدا ها با قابلیت cue و loop
– افکت های حرفه ای و قابل تنظیم
– وجود 32 میز DJ
– امکان میکس فیلم ها
– قالب های مختلف
– محاسبه خودکار BPM
– حذف صدای خواننده برای کارائوکه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Program4Pc DJ Music Mixer - نرم افزار میکسر موزیک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR