دانلود VideoSolo Screen Recorder 1.2.36 – نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ و کلاس های آنلاین

دانلود VideoSolo Screen Recorder - نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ

 

دانلود VideoSolo Screen Recorder

نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ و کلاس های آنلاین

 

VideoSolo Screen Recorder 1.2.36 نام نرم افزاری کاربردیست که به شما این امکان را می دهد تا با کیفیت HD از ویندوز فیلم برداری کنید. در حین ضبط فیلم می توانید با استفاده از میکروفن به طور همزمان صحبت کنید و یک فیلم آموزشی مفید و کامل بسازید. در خیلی از برنامه های مشابه اگر کاربر هنگام ضبط فیلم، یک بازی اجرا و یا یک فیلم را پخش کند به مشکل برمیخورد اما در این برنامه مهم نیست که چه نوع فعالیتی برروی صفحه نمایش رایانه شما در حال انجام است، فیلم های آنلاین، بازی های ویدیویی، اسکایپ، پخش فیلم یا موسیقی و… را بدون هیچ مشکلی می توانید ضبط کنید. با یک کلیک عکس فوری بگیرید! به غیر از ضبط ویدئو و صدا می توانید از قسمت های خاصی از صفحه عکس بگیرید و سپس از ابزار طراحی برای برجسته سازی و مشخص کردن نقاط حساس و مورد نظرتان استفاده کنید.

 

این کار را حتی هنگام ضبط فیلم هم می توانید انجام دهید. اگر قصد دارید فقط صدایتان را ضبط کنید VideoSolo Screen Recorder می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. این برنامه یک ضبط کننده صوتی مستقل دارد که می تواند انواع موسیقی ها، برنامه های رادیویی یا آهنگ های آنلاین را ضبط کرده و آن ها را در فرمت های صوتی MP3، AAC، M4A و WMA با کیفیت بالا ذخیره کند. این ضبط کننده صوتی هوشمند به شما این امکان را هم می دهد تا صدای خود را با میکروفون ضبط کتنید بنابراین می توانید توضیحات شفاهی را نیز به آموزش های خود اضافه کنید.

 

 

 

ویژگی های VideoSolo Screen Recorder:

– امکان برجسته کردن نشانگر ماوس، ، نقاشی و حاشیه نویسی
– امکان ضبط فیلم ها، کلاس ها و سخنرانی های آنلاین
– توانایی ضبط فیلم از وب کم هنگامی که با خانواده یا دوستان خود در Skype صحبت می کنید
– توانایی ضبط بازی های ویدیویی
– امکان ضبط تمام صفحه، بخش خاصی از آن و یا قفل شدن در اطراف ماوس
– ذخیره فیلم و صدا های ضبط شده با فرمت های مختلف
– امکان استفاده از کلید های میانبر برای شروع و توقف ضبط یا گرفتن عکس فوری
– توانایی برنامه ریزی زمان شروع و توقف ضبط فیلم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود VideoSolo Screen Recorder - نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

ابتدا برنامه را نصب و سپس محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25/38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR