دانلود ICL-Icon Extractor 5.15 – نرم افزار استخراج کننده آیکون

دانلود ICL-Icon Extractor - نرم افزار استخراج کننده آیکون

دانلود ICL-Icon Extractor

نرم افزار استخراج کننده آیکون

 

ICL-Icon Extractor به شما کمک می کند تا در چند ثانیه آیکون ها را از فایل ها با فرمت های مختلف، فولدر ها و سایت های اینترنتی بدون افت کیفیت استخراج کنید. برنامه های مختلفی برای دریافت آیکون از برنامه و فایل های ویندوز وجود دارد اما چند ویژگی مهم این نرم افزار را از آن ها متمایز می کند اول اینکه می توانید از فرمت های غیر اجرایی (غیر از EXE) نیز آیکون ها را استخراج کنید دوم اینکه اگر آیکون فایل مورد نظر شما از چندین آیکون با سایز های مختلف تشکیل شده باشد، تمامی آیکون ها به ترتیب اندازه برای شما دسته بندی خواهند شد.

پس از استخراج و دریافت آیکون ها از فایل، فولدر و یا سایت اینترنتی مورد نظرتان می توانید آن ها را با اندازه ها و فرمت های مختلف ذخیره کنید. تمامی آیکون های ذخیره شده با استاندارد های مایکروسافت ویندوز همخوانی دارند البته اگر بخواهید از این آیکون ها برای وب سایتتان استفاده کنید می توانید با ذخیره آیکون ها در اندازه مورد نظرتان بدون هیچگونه مشکلی آن ها را بکار ببرید. یکی دیگز از توانایی های خاص این برنامه که آن را از سایر برنامه های مشابه متمایز کرده قابلیت استخراج آیکون از فایل های Mac OS در محیط ویندوز است.

 

 


برخی از ویژگی های نرم افزار ICL-Icon Extractor:

– اسکن سریع و کارآمد فایل ها، فولدر ها یا حتی کل درایو ها برای یافتن آیکون ها
– دریافت icon از اینترنت
– استخراج از فایل ها با فرمت های مختلف از جمله ICO، CUR، ANI، EXE، ICL، DLL، SCR، IL، NIL، DCR، RES، OCX، VBX، DPL، BPL و…
– استخراج از فایل های فشرده ZIP و RAR
– توانایی استخراج آیکون های ویندوز XP، 7، 8 و 10
– قرار دادن آیکون ها در مجموعه ای مرتب
– تقسیم کتابخانه های آیکون به آیکون های جداگانه
– سفارشی سازی آیکون های استاندارد ویندوز
– پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود ICL-Icon Extractor - نرم افزار استخراج کننده آیکون



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR