دانلود بازی Among Us 2023.7.11 – بازی “قاتل در میان ماست” برای اندروید + نسخه مود بی نهایت

دانلود بازی Among Us 2020.9.9 - بازی "قاتل در میان ماست" برای اندروید

 

دانلود بازی Among Us برای اندروید

| بازی “قاتل در میان ماست” برای اندروید + نسخه مود بی نهایت |

 

Among Us 2023.7.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Innersloth LLC است. بازی محبوب امانگ آس (Among Us) که در فارسی به نام «در میان ما» معروف شده، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده برای افرادی است که دوست دارند یک تجربه متفاوت از بازی‌های موبایلی را با دوستان خود را تجربه کنند. این بازی، در گروه‌های 4 الی 10 نفره شروع می‌شود. شما و دیگر بازیکنان، در نقش خدمه یک سفینه‌ی فضایی ایفای نقش می‌کنید که دچار مشکل فنی شده و باید تلاش کنید با همکاری دیگران این مشکل را حل کنید. شاید برای شما باورکردنی نباشد که این بازی در همین مدت زمان کوتاه، توانسته رکورد بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی را بشکند و در صدر محبوب‌ترین عناوین سبک خود قرار بگیرد. امکان بازی چند نفره (آنلاین/آفلاین) از مهم‌ترین خصوصیاتی است که توانسته امانگاس را به یکی از داغ‌ترین عناوین موجود در موبایل، رایانه و کنسول‌های بازی تبدیل کند.

در ابتدا شاید تصور کنید که با یک همکاری معمولی با دیگر خدمه در سفینه‌ فضایی خود طرف هستید. اما واقعیت این است که یک قاتل در بین شما به کمک کردن تظاهر می‌کند! در واقع او هم یکی از بازیکنان بازی است که ضمن تظاهر به سعی و تلاش برای نجات سفینه، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند دیگر بازیکنان را به قتل برساند. وجود نقص فنی در سفینه، به شما اجازه نمی‌دهد که از آن خارج شوید. بنابراین باید در ابتدا قسمت‌های آسیب دیده را تعمیر کنید و سپس فرار کنید. شخص شیاد در بازی Imposer نام دارد که تلاش می‌کند تک تک شما و دیگر بازیکنان را بکشد. شما و دیگر بازیکنان، سعی می‌کنید که شیاد بازی را پیدا کنید سپس از سفینه بیرون بیندازید تا جان خود و دیگران در امان باشد. هم اکنون می توانید بازی Among Us را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Among Us :

– دارا بودن ده‌ها مینی‌گیم مختلف در طول بازی

– امکان همکاری با دیگر بازیکنان برای پیدا کردن شیاد بازی

– امکان بازی چند نفره (آنلاین/آفلاین)

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Among Us 1 150x84 - دانلود بازی Among Us 2023.7.11 - بازی "قاتل در میان ماست" برای اندروید + نسخه مود بی نهایت Among Us 2 150x84 - دانلود بازی Among Us 2023.7.11 - بازی "قاتل در میان ماست" برای اندروید + نسخه مود بی نهایت Among Us 3 150x84 - دانلود بازی Among Us 2023.7.11 - بازی "قاتل در میان ماست" برای اندروید + نسخه مود بی نهایت Among Us 4 150x84 - دانلود بازی Among Us 2023.7.11 - بازی "قاتل در میان ماست" برای اندروید + نسخه مود بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


Mod features:

Use hats casually
Pets casually
Skin casually
No ads
No penalty
Note: You must fill in the English name at the top to enter the room; if you cannot enter the game, please click the small globe in the lower right corner to switch to the “North America” area to enter.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 500 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR