دانلود Ansys maxwell 16.2.0 – شبیه سازی میدان الکترومغناطیسی با فرکانس پایین

دانلود Ansys maxwell - شبیه سازی میدان الکترومغناطیسی با فرکانس پایین

 

دانلود Ansys maxwell

| نرم افزار شبیه سازی میدان الکترومغناطیسی با فرکانس پایین |

 

Ansys maxwell یک برنامه کاربردی جهت شبیه سازی و مدل سازی میدان های الکترومغناطیسی که فرکانس آن ها پایین است می باشد. شرکت سازنده معتقد است که این نرم افزار در صنعت نرم افزار های شبیه سازی میدان الکترومغناطیسی برای طراحی و تحلیل موتور ل  های الکتریکی، محرک های مختلف، انواع سنسور ها و حسگر ها، ترانسفورماتور ها و سایر دستگاه های الکترومغناطیسی و الکترومکانیکی پیشرو است. اهمیت این نرم افزار از آنجاست که میدان های الکترومغناطیسی زندگی بشریت را محاسره کرده اند و بیشتر وسایل و ابزار های اطراف ما از این امواج به اشکال مخلف استفاده می کنند به همین دلیل شبیه سازی و مدل سازی این امواج در چند دهه اخیر اهمیت ویژه ای برای شرکت های حوزه فناوری اطلاعات، الکترونیک، مکانیک، خودرو و حتی هوافضا پیدا کرده است. با برنامه ماکسول می توانید حرکت غیر خطی و گذرای اجزای الکترومکانیکی و تأثیرات آن ها را بروی مدارهای راه انداز مشخص کنید.

با استفاده از حل کننده پیشرفته، سریع و دقیق میدان های الکترومغناطیسی برنامه Maxwell و پیوند آن ها با مدار های یکپارچه و تکنولوژی شبیه سازی سیستم ها شما می توانید عملکرد سیستم های الکترومکانیکی را مدت ها قبل از ساخت نمونه اولیه درک کنید و به این شکل نه تنها هزینه های ساخت سخت افزار های اولیه کاهش پیدا می کند بلکه مهندسان و تحلیلگران می توانند درک بهتری نسبت به ویژگی ها سخت افزار طراحی شده و تاثیر آن برروی سایر قطعات و مدار ها را بررسی کنند. این آزمایشگاه الکترومغناطیسی مجازی با سرعت بخشیدن به بازاریابی، کاهش هزینه ها و بهبود عملکرد سیستم ها الکترونیکی و الکترومکانیکی می تواند یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت هایی شود که نوآوری و تکنولوژی های جدید از اصول اولیه آن محسوب می شود.

 

 

 

مهم ترین ویژگی های Ansys maxwell:

– شبیه سازی میدان الکترومغناطیسی با فرکانس پایین
– تطبیق و رسم خودکار مش ها
– محاسبات با عملکرد بالا
– مدل سازی سیستم های چند دامنه ای
– رابط های تخصصی طراحی
– مدل سازی پیشرفته مواد الکترومغناطیسی
– وجود مرورگری برای داده های شبکه

 

حل کننده های Ansys maxwell شامل گزینه های زیر می باشد:

– میدان های الکترومغناطیسی AC
– مگنتواستاتیک
– الکترواستاتیک
– رسانایی DC
– مگنتیک ترانزیت
– الکتریک ترانزیت
– رابط طراحی تخصصی برای ماشین های الکتریکی و ترانسفورماتور ها
– ساده ساز (برای شبیه سازی مدار ها و سیستم ها)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Ansys maxwell - شبیه سازی میدان الکترومغناطیسی با فرکانس پایین



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– در حین نصب برنامه، زمانیکه از شما لایسنس درخواست می شود گزینه “I have a new license file” را انتخاب کنید

– در پنجره جدید گزینه Browse را انتخاب و وارد فولدر Crack شده (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) و “license.lic” را انتخاب کنید

–  پس از نصب برنامه فایل license.lic را در آدرس C:Program Files -> AnsysEMadmin کپی کنید و سایر فایل های موجود در آن فولدر را حذف کنید

– فولدر Win64 موجود در فولدر Crack را در آدرس C: Program Files -> AnsysEMAnsysEM16.2 کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.75 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR