دانلود Ansys SpaceClaim 2020 R2 Build 2020.2.0.06012 – نرم افزار مدل سازی 3 بعدی

دانلود Ansys SpaceClaim - نرم افزار مدل سازی 3 بعدی

 

دانلود Ansys SpaceClaim

| نرم افزار مدل سازی 3 بعدی |

 

Ansys SpaceClaim یک راه جدید برای مدل سازی های 3D (سه بعدی) است، این تعریف شرکت Ansys از این نرم افزار کاربردی است. اولین و مهم ترین ویژگی این نرم افزار رابط کاربری منحصر به فرد آن است، همانطور که در سایر برنامه های این شرکت همیشه رابط کاربری ساده و کارآمد آن ها به چشم می آمد. در این رابط کاربری فناوری جدید مدل سازی همراه با مجموعه ای از ابزار های همه کاره به شما کمک خواهند کرد اشکال هندسی مختلف را به سادگی هرچه تمام تر ایجاد و یا آن ها را اصلاح کنید بدون پیچیدگی های مرتبط با سیستم های سنتی برنامه های مشابه. هنگام کار با مدل ها می توانید اشکال هندسی را با ابزارهای خودکار و ساده (از نظر یادگیری شیوه استفاده از آن ها) پیاده سازی کنید. Ansys SpaceClaim برای مهندسانی که وقت لازم برای  استفاده ابزار ها و نرم افزار های پیچیده و گیج کننده طراحی دیجیتال را ندارند اما می خواهند جواب های سه بعدی را سریع و دقیق دریافت کنند ایده آل است چون علاوه بر داشتن ابزار های متنوع از محیط ساده ای برخوردار است.
زمان آماده سازی شبیه سازی های 3 بعدی را تا حد ممکن کاهش دهید! این نرم افزار ابزارهایی را برای سرعت بخشیدن در آماده سازی شکل های هندسی در اختیار تحلیلگران و طراحان قرار می دهد. SpaceClaim دامنه های سیال را استخراج و مدل های پیچیده را به عناصر قابل مدیریت تبدیل می کند، گلوگاه های هندسی را از بین می برد و تحلیل گران را آزاد می کند تا بر شبیه سازی های خود بیشتر تمرکز را داشته باشند. تحلیلگران . مهندسان می توانند “شبیه سازی طراحی”  را فعال کنند و تاخیر بین تیم های طراحی و تحلیلگران را برطرف کنند و به این ترتیب به راحتی اثر طراحی در تغییر نتایج را درک کنند.

 

مهم ترین ویژگی های Ansys SpaceClaim :
– رابط کاربری ساده و کاربردی
– وجود رنج گسترده ای از ابزار ها
– امکان استفاده از ابزار هایی با توانایی رسم خودکار
– تفکیک اجزای طرح های پیچیده و سنگین برای تحلیل ساده تر
– انجام محاسبات هندسی در کسری از ثانیه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Ansys SpaceClaim 1 300x166 - دانلود Ansys SpaceClaim 2020 R2 Build 2020.2.0.06012 - نرم افزار مدل سازی 3 بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا برنامه را نصب کنید اما ANSYS License Manager را نصب نکنید. در حین نصب برنامه در قسمت Choose the license mode گزینه Server Shared License را انتخاب و در قسمت License Server Specification نیز گزینه Skip this spep and configure later را انتخاب کنید

– فایل های لایسنس (موجود در فایل فشرده برنامه که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید و جایگزین کنید

– برروی Computer (در ویندوز 10 This PC) کلیک راست و Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده از منوی سمت چپ برروی Advanced System Settings کلیک کنید و در پنجره جدید از سربرگ Advanced گزینه Environment Variables را انتخاب کنید. در پنجره باز شده از قسمت System variables برروی New کلیک و مقادیر زیر را وارد کنید

Variable name : ANSYSLIC_DIR
Variable value : C:Program Files->ANSYS Inc->Shared Files->Licensing

– کامپیوتر را ری استارت کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.34 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR