دانلود EasyCut Pro 5.107 x86/x64 + Portable – نرم افزار طراحی نماد، لوگو، استیکر از نوع وکتور

دانلود EasyCut Pro 5.107 x86/x64 + Portable - نرم افزار طراحی نماد، لوگو، استیکر از نوع وکتور

 

دانلود EasyCut Pro

| نرم افزار ویرایش فرمت وکتور |

 

EasyCut Pro 5.107 x86/x64 + Portable نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی نماد، لوگو، استیکر و … است که با استفاده از آن شما می‌توانید به راحتی فرمت‌های مختلف وکتور را ایجاد و ویرایش کنید. این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند فرمت‌های مختلف وکتور را مطابق با سلیقه خود طراحی کرده و از آن خروجی بگیرند. همچنین شما می‌توانید برای طراحی دلخواه خود، فرمت‌های مختلف وکتور را فراخوانی کرده و با ترکیب کردن آن‌ها، به طرح دلخواه خود برسید.

چه چیز باعث می‌شود که این برنامه و کاربران ثابتی که دارد، آن را به عنوان بهترین ابزار موجود برای ساخت و ترسیم انواع اشکال هندسی بدانند؟ امکانات متعددی که در این برنامه گنجانده شده، بهترین راهکار ممکن را برای طراحی اشکال هندسی، وکتورهای گرافیکی و … را پیش روی شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع فرمت‌های رایج از قبیل SVG, PLT, EPS, AI, PNG, DXF, PDF, SCUT, WPC, GSD, FCM و… را در محیط برنامه فراخوانی کنید و با کمک آن‌ها، به طرح دلخواه خود برسید. وجود د‌ها افکت و قالب از پیش آماده نیز به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید انواع طرح‌ها و وکتورها را ایجاد کنید و با کار کردن بر روی ترسیم دلخواه خود، به طرح مورد نظر برسید. هم اکنون می توانید نرم افزار EasyCut Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EasyCut Pro :

– امکان کار بر روی فونت‌های TrueType/OpenType در کامپیوتر

– قابلیت استفاده از ده‌ها فرمت رایج گرافیکی: SVG, PNG, AI, EPS و …

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای برای ترسیمات حرفه‌ای

– دارا بودن محیط گرافیکی کاربرپسند برای ترسیم و طراحی ساده‌تر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EasyCut Pro.cover1  300x213 - دانلود EasyCut Pro 5.107 x86/x64 + Portable - نرم افزار طراحی نماد، لوگو، استیکر از نوع وکتور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR