با اپتو به سادگی اپلیکیشن بساز!

با اپتو به سادگی اپلیکیشن بساز!

 

با اپتو به سادگی اپلیکیشن بساز!

 

بدون پیش نیاز، اپ حرفه ای بسازید

“اگر صاحب کسب و کار هستید ، وقت آن رسیده که اپلیکیشن مخصوص خود را بسازید.” کسب و کارهای موفق همواره خود را به روز کرده و بهترین اطلاع رسانی و تبلیغات را از محصولات خود به مشتریان ارائه می کنند. اپلیکیشن ابزاری است که این کار را برای شما انجام می دهد. ارائه بن تخفیف به مشتری، اطلاع‌رسانیِ تخفیفها و محصولات جدید، گفتگوی آنلاین و امکان خرید از درگاه های بانکی از دیگر مزایای داشتن اپ برای شماست.

 

“علاوه بر آن با داشتن اپلیکیشن مخصوص خودتان، از کسب و کارهای مشابه متمایز شده و برند خاص و پربازدیدی خواهید داشت.”

روش‌های مختلفی برای طراحی اپلیکیشن وجود دارد که بسیاری از آنها پرهزینه اند. اما تیم اپلیکیشن ساز اپتو با هزینه ای پایین به شما کمک می کند تا در کمترین زمان در دو پلتفرم Android و iOS اپ مورد علاقه تان را بسازید، فروشگاه آنلاین داشته باشید، اطلاعات پرداخت را به مشتریان بدهید، صفحات محتوایی(متنی) بسازید و تبلیغات درون برنامه‌ای داشته باشید.

 

 

Apeto2 - با اپتو به سادگی اپلیکیشن بساز!

 

  • اپتو دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

هر اپ از تعدادی صفحه تشکیل شده، که متناسب با هدف آن اپ، دارای طراحی و دسترسی های خاص خود هستند. اپتو این صفحات(افزونه ها) را به شما ارائه می دهد و شما با امکاناتی که در اختیار دارید، می توانید متناسب با سلیقه خودتان به طراحی جزئیات و ساخت محتوای آن صفحات بپردازید.” فروشگاه فایل و فروشگاه محصولات فیزیکی”، “پرداخت درون برنامه‌ای”، “پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس”، “تبلیغات درون برنامه‌ای”، “کانال آپارات”،”اپلیکیشن خبری”،”ارسال نوتیفیکیشن”،”ساخت اپلیکیشن موزیک و رادیو” از جمله صفحاتی هستند که شما با استفاده از قالب های آماده قادر به ساخت آنها خواهید بود. توجه کنید که قالب های آماده سبب تشابه اپ ها نخواهد شد و بخش قابل توجهی از طراحی اپ به انتخاب شماست.

 

  • هزینه های ساخت اپ

 قسمت جالب ماجرا رایگان بودن پنل تست این اپ ساز است. شما میتوانید در یک پنل 3ماهه ی رایگان ساخت اپلیکیشن حرفه ای را شروع کنید، اپ خود را به صورت کامل بسازید و پس از حصول اطمینان از اینکه به آنچه مایلید رسیده اید برای دریافت خروجی اندروید هزینه را بپردازید. تمامی صفحات پیش از ساخت در پنل شما قابل مشاهده بوده و می توانید نما و عملکرد بیشتر صفحات اپ خود را پیش از پرداخت هزینه و دریافت خروجی مشاهده کنید.

 

  • دیگر خدمات اپتو

ساخت اپلیکیشن آی او اس را نیز از اپتو بخواهید، طراحی سایت و اپتان را به اپتو بسپارید و حتی با ساخت اپ در اپتو و فروش آنها درامدزایی کنید.

 

همین حالا تست رایگان ساخت اپ را با ثبت نام در سایت اپتو  به نشانی appeto.ir تجربه کنید.

 

 

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR