دانلود Garmin BaseCamp 4.7.3 – نرم افزار گارمین بیس کمپ

دانلود Garmin BaseCamp 4.7.3 - نرم افزار گارمین بیس کمپ

 

دانلود Garmin BaseCamp

| نرم افزار گارمین بیس کمپ |

 

Garmin BaseCamp 4.7.3 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده ساخت شرکت گارمین (Garmin) است که جهت استفاده از دستگاه‌های جی‌پی‌اس (GPS) گارمین آماده گردیده و با استفاده از آن می‌توان اطلاعات تولید شده را مدیریت کرد و مسیرها و نقاط مختلف بر روی نقشه را برنامه‌ریزی کرد. گارمین با توجه به طراحی نرم افزار و سخت افزارهای بی‌نظیر خود در تاریخ توانسته در بازارهای مختلف رشد کرده و به عنوان پرفروش‌ترین محصولات در این حوزه شناخته شود. جی. پی. اس دریایی، دستی، خودرویی، هوایی و حتی تولید محصولات ورزشی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این شرکت به شمار می‌روند.

گارمین بیس کمپ ابزاری مفید برای کاربران حرفه‌ای محصولات شرکت گارمین است. این نرم افزار، برای آن دسته از افرادی که به برنامه‌ریزی مسیرها پرداخته و با نقشه‌ها در کامپیوتر خود کار می‌کنند، بسیار مفید و کاربردی است. این برنامه جهت کار با نقشه‌های گارمین طراحی شده و با استفاده از آن، کارکرد دستگاه‌های ساخت این شرکت تا حد قابل ملاحظه‌ای ارتقا پیدا می‌کند. اگر شما هم دائما در مسافرت هستید و یا اینکه مسیرها را برای حرکت ردگیری و بررسی می‌کنید، جی‌پی‌اس همراه گارمین می‌تواند به عنوان یک وسیله کاربردی همواره در کنار شما باشد. گارمین بیس کمپ به عنوان یک ابزار حرفه‌ای جهت کار با نقشه‌های گارمین می‌تواند نقشه‌ها را به شما در رایانه نمایش دهد تا بتوانید مناطق را در هر وسعتی بررسی و مسیر رانندگی و مسافرت خود را برنامه‌ریزی کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Garmin BaseCamp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Garmin BaseCamp :

– امکان برنامه‌ریزی سفر بر روی نقشه

– قابلیت درون‌ریزی نقشه‌های 2 بعدی و 3 بعدی

– دارا بودن نمای بردز آی (BirdsEye) و نمای ماهواره (Satellite)

– امکان ساخت تصاویر دارای تگ جغرافیایی با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری

– امکان مسیریابی حرفه‌ای در نقاط مختلف دنیا

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Garmin BaseCamp.cover1  300x211 - دانلود Garmin BaseCamp 4.7.3 - نرم افزار گارمین بیس کمپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR