دانلود PanFone WhatsApp Transfer 2.3.4 – نرم افزار کپی و جابه‌جایی بکاپ پیام‌رسان واتساپ

دانلود PanFone WhatsApp Transfer 2.3.0 - نرم افزار کپی و جابه‌جایی بکاپ پیام‌رسان واتساپ

 

دانلود PanFone WhatsApp Transfer

| نرم افزار کپی و جابه‌جایی بکاپ پیام‌رسان واتساپ |

 

PanFone WhatsApp Transfer 2.3.4 نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند در زمینه بکاپ‌گیری و بازگردانی دیتای مربوط به پیام‌های واتس اپ در Android/iOS است. همانطور که می‌دانید، این روزها محبوبیت پیام‌رسان واتساپ به بالاترین حد خود رسیده و در حال حاضر میلیاردها کاربر فعال در سراسر دنیا به شکل روزانه از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نیز از دسته افرادی هستید که در این پیام‌رسان، اطلاعات مهمی را رد و بدل می‌کنید و تاریخچه آن برای شما بسیار حائز اهمیت است، راهکار پشتیبان‌گیری از پیام‌ها برایتان بسیار مفید خواهد بود. در واقع با پشتیبان‌گیری از پیام‌ها می‌توان به راحتی آن را در دیگر دیوایس‌ها بازیابی کرد.

اما در برخی موارد پیش می‌آید که کاربر در هنگام تعویض گوشی تلفن همراه خود، بخواهد پیام‌های خود را به کامپیوتر منتقل کند یا اینکه بخواهد به طور مستقیم اطلاعات واتس اپ خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دهد. از انجا که به طور پیش فرض چنین امکانی میسر نیست، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که امکان کپی و جابه‌جایی پیام‌ها بین دو دستگاه مختلف (اندروید، iOS و ویندوز) را برای شما فراهم می‌کند تا به آسانی بتوانید کل دیتای واتس اپ خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار PanFone WhatsApp Transfer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PanFone WhatsApp Transfer :

– امکان کپی و جابه‌ایی پیام‌های واتساپ بین اندروید و iOS

– قابلیت بکاپ‌گیری از اطلاعات واتساپ از قبیل چت‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌های ضمیمه و … از اندروید و iOS به کامپیوتر

– امکان بازگردانی بکاپ بر روی گوشی‌های Android/iOS

– امکان بکاپ‌گیری از اطلاعات واتساپ در فرمت HTML/CSV

– امکان پیش‌نمایش محتوای بکاپ پیش از بازیابی کردن

– سازگاری با iOS 14/Android 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PanFone WhatsApp Transfer.cover1  300x190 - دانلود PanFone WhatsApp Transfer 2.3.4 - نرم افزار کپی و جابه‌جایی بکاپ پیام‌رسان واتساپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 141 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR