دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC

دانلود FIFA 21 Ultimate Edition برای PC

 

دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای کامپیوتر

| بازی فیفا 21 |

| نسخه FULL UNLOCKED |

بروزرسانی 99.07.11

FIFA 21 Ultimate Edition بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2020 توسط EA GAMES ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از شایعات و گمانه‌زنی‌‌های بسیار، نسخه جدید بازی فیفا 21 نیز برای کامپیوتر منتشر شد. اگر از طرفداران پر و پا قرص فوتبال در دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشید، احتمالا به خوبی دو عنوان PES و FIFA را می‌شناسید. هرساله دو شرکت KONAMI و EA GAMES تلاش می‌کنند تا رونمایی از عناوین PES/FIFA بتواند رقیب را شکست دهد. در واقع هر شرکتی که بتواند نوآوری بیشتری را در ساخت بازی به خرج دهد، در طول سال فروش بیشتری را کسب می‌کند و این یعنی محبوبیت و سودآوری قابل توجهی که هردوی این شرکت‌ها طی چند سال اخیر به شدت برای آن تلاش کرده‌اند. باری دیگر فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید با دوستان خود وارد یک چالش جذاب و هیجان‌نگیز شوید. این روزها تقریبا همه علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری یا کنسولی، حداقل برای یک بار هم که شده فیفا را تجربه کرده‌اند. به جرأت می‌توان این بازی را یکی از خوش‌ساخت‌ترین عناوین موجود برای تجربه واقعی لذت فوتبال به شمار آورد. هرساله شرکت سازنده این بازی، با رونمایی از نسخه جدید این بازی مجموعه‌ای جدید از خصوصیات را در سری جدید فیفا معرفی می‌کند که هواداران با تجربه آن به وجد می‌آیند.

در فیفا 21 هم می‌توانید به محبوب‌ترین حالت در FIFA بپیوندید؛ جایی که شما می‌توانید تیم رویایی خود را از بازیکنان حاضر و یا حتی کلاسیک بسازید! تصور اینکه بتوان پله، مارادونا، مسی، رونالدو و … را در کنار هم و در قالب یک تیم داشت، در نوع خود بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. علاوه بر این، در نسخه جدید این بازی شما می‌توانید حالت چندنفره را هم تجربه کنید و از رقابتی جذاب و هیجان‌انگیز با حضور دوستان خود لذت ببرید. کریر مد نیز یکی دیگر از حالات بازی در فیفا 21 است که امکانات تازه‌تری به نسبت نسخه‌های قبل این بازی دارد. در فیفا 21، کریر مد عمق بیشتری در مسابقات، نقل و انتقالات و تمرینات برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید با هدایت کامل تیم، باشگاه خود را به اوج ببرید و بازیکنان خود را در طول یک فصل کامل از رقابت‌ها هدایت کنید؛ از جمله رقابت‌ها می‌توان به تجربه لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر، بوندسلیگا و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی FIFA 21 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

فیفا یکی از محبوب‌ترین عناوین فوتبالی دنیا است که سعی دارد امکان تجربه رقابت‌هایی نزدیک به واقعیت را برای پلیرها به ارمغان آورد. در این بازی، بیش از 17 هزار بازیکن مختلف دنیای فوتبال از 700 تیم در 90 استادیوم ورزشی دنیا با دقتی بسیار بالا طراحی شده‌اند. مجموعا 30 لیگ حرفه‌ای مختلف دنیا نیز در این بازی وجود دارند که شما می‌توانید با انتخاب هریک از آن‌ها، فصلی داغ و پرماجرا از رقابت فوتبالی را با تیم باشگاهی دلخواه خود تجربه نمایید. همانند FIFA 20، در فیفا 2021 هم شاهد VOLTA FOOTBALL هستیم. به راستی که اگر بازیکنان فوتبال، در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردند، آیا باز هم زیبایی‌های دنیای فوتبال را می‌شد در همین مقیاس کوچک هم دید؟ در حالت ولتا، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید فوتبال خیابانی را با بازیکنان حرفه‌ای و واقعی دنیا فوتبال تجربه کنید. شنیدن این اصطلاح که همه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، تجربه خود را از زمین‌های خاکی شروع کرده‌اند، تقریبا برای همه ما عادی شده است. حتی تصور اینکه بتوانیم نیمار، مسی، رونالدو، ام باپه و دیگر فوق ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را در یک فوتبال خیابانی ببینیم، در نوع خود بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود!

 

تصاویری از محیط بازی :

 

FIFA 21 Ultimate Edition 1 300x169 - دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC FIFA 21 Ultimate Edition 2 300x169 - دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC

 

FIFA 21 Ultimate Edition 3 300x169 - دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC FIFA 21 Ultimate Edition 4 300x169 - دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC

 

FIFA 21 Ultimate Edition 5 300x169 - دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC FIFA 21 Ultimate Edition 6 300x169 - دانلود بازی FIFA 21 Ultimate Edition برای PC

 

تریلر بازی FIFA 21 Ultimate Edition :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64-Bit
Processor: Core i3-6100 @ 3.7GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64-Bit
Processor: Intel i5-3550 @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon R9 270X
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

نسخه FULL UNLOCKED هنوز کرک نشده است و این نسخه فقط برای کسانی است که سریال اورجینال (CD Key) بازی FIFA 21 را از Origin خریداری کردند و پس از دانلود این فایل ها می توانند بازی را با لانچر Origin اجرا کنند.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 53.7 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR