دانلود SQL DXP Premium 6.5.4.169 مقایسه و همگام‌سازی دیتا در پایگاه داده SQL Server, MySQL, Oracle

دانلود SQL DXP Premium 6.5.4.169 - نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی دیتا در پایگاه داده SQL Server, MySQL, Oracle

 

دانلود SQL DXP Premium

| نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی دیتا در پایگاه داده SQL Server, MySQL, Oracle |

 

SQL DXP Premium 6.5.4.169 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور مقایسه و همگام‌سازی کردن دیتا در انواع بانک‌های اطلاعات معروف نظیر SQl Server, MySQL, Oracle است که به شما متخصصین پایگاه داده این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی عمل مقایسه و همگام‌سازی داده‌ها را انجام دهید. این برنامه، یک محصول کراس پلتفرم جهت مقایسه و سینک کردن اسکیما و دیتا در پایگاه‌های داده‌های مذکور است که از نظیر کارکرد یکی از بهترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. این برنامه در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید دیتای موجود در دو بانک اطلاعاتی مختلف را با هم مقایسه کنید و در ادامه، به عمل انتقال دیتا بین دو دیتابیس‌ها بپردازید.

در محیط گرافیکی این برنامه شما می‌توانید چندین پروژه را در قالب تب‌هایی مجزا از هم اجرا کنید و در ادامه به راحتی دیتای هر پایگاه داده را در کنار هم مقایسه کنید. قابلیت مقایسه اسکیما و دیتا از مهم‌ترین خصوصیات این برنامه به شمار می‌روند. علاوه بر این امکان مشاهده کردن اسکیما، جستجوی دیتا، اجرا کردن کوئری DML/DDL و همینطور خودکارسازی عمل همگام‌سازی از طری اجرای اسکریپت از دیگر امکانات این برنامه به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار SQL DXP Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SQL DXP Premium :

– دارا بودن قابلیت مقایسه کراس پلتفرم

– پشتیبانی از SQL Server, MySQL, Oracle

– قابلیت مقایسه اسکیما با امکان تبدیل آبجکت‌ها

– مناسب برای مقایسه دیتا و همینطور فراهم‌سازی امکان انتقال داده بین پایگاه‌های داده‌ای مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SQL DXP Premium.cover1  300x161 - دانلود SQL DXP Premium 6.5.4.169 مقایسه و همگام‌سازی دیتا در پایگاه داده SQL Server, MySQL, Oracle

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR