دانلود 1stFlip FlipBook Creator Pro 2.7.9 – نرم افزار ساخت فلیپ بوک

دانلود 1stFlip FlipBook Creator Pro 2.7.9 - نرم افزار ساخت فلیپ بوک

 

دانلود 1stFlip FlipBook Creator Pro

| نرم افزار ساخت فلیپ بوک |

 

1stFlip FlipBook Creator Pro 2.7.9 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت حرفه‌ای فلیپ بوک است که با بهره‌گیری از آن، کاربران می‌توانند از روی کتاب‌های الکترونیکی خود یک نسخه فلیپ بوک ایجاد کنند. این روزها، مطالعه در سبک فلیپ بوک برای کاربر حس و حال واقعی‌تری به نسبت مطالعه در اسناد متنی Word, PDF و … دارد. فلیپ بوک‌ها در واقع نسخه‌ای قابل تعامل از کتاب‌های الکترونیکی هستند که جابه‌جایی بین صفحات مختلف کتاب در آن، مشابه نسخه فیزیکی و واقعی آن‌هاست. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا به راحتی بتواند از روی کتاب‌های PDF، نسخه اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) در سبک فلیپ بوک ایجاد کنید.

خصوصیت مهمی که فلیپ بوک‌ها دارند این است که صرف‌نظر از پلتفرم (ویندوز، مک، اندروید، iOS و…)، کاربر می‌تواند محتوای کتاب فلیپ بوک را مشاهده کند. مزیت دیگری که فلیپ بوک‌ها دارند این است که شما به راحتی می‌توانید انواع فیلم‌ها، صداها و تصاویر را در محتوای نوشتاری خود نیز قرار دهید. در واقع این سبک از مطالعه، بهترین روش برای رساندن مفهوم به مخاطبین است. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند برای شما فلیپ بوک بسازد، این برنامه یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار 1stFlip FlipBook Creator Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 1stFlip FlipBook Creator Pro :

– امکان تبدیل PDF به HTML5

– دارا بودن ویرایشگر حرفه‌ای صفحات برای درج متن، تصویر، صدا، انیمیشن گیف، فیلم و … در محتوای کتاب

– امکان ساخت سریع و آسان فلیپ بوک در 4 فرمت ZIP, APP, HTML, EXE

– امکان جستجو در محتوای فلیپ بوک

– دارا بودن امکان مدیریت و سازماندهی جموعه فلیپ بوک‌ها

– امکان تبدیل دسته‌جمعی PDFها به فلیپ بوک

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

1stFlip FlipBook Creator Pro.cover1  300x199 - دانلود 1stFlip FlipBook Creator Pro 2.7.9 - نرم افزار ساخت فلیپ بوک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 330 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR