دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای PC

دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای PC

 

دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای کامپیوتر

| بازی جنگ جهانی دوم: عملیات بارباروسا |

| نسخه DRMFREE |

 

Cauldrons of War Barbarossa بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Maestro Cinetik ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از دوست‌داران عناوین استراتژیک باشید، این بازی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این بازی در حال و هوای جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده شده است. بنابراین در جریان این جنگ‌های تاریخی، شما باید سعی کنید هرچه سریع‌تر به یک استراتژی مناسب جنگی رسیده و در رویدادهای نظامی مختلف تاریخ شرکت داشته باشید. آغاز این بازی در ژوئن 1941 و نبرد مسکو بوده و شما می‌توانید به انتخاب خود در نقش نیروهای اتحاد جماهیر شوروی یا نیروهای محور (متحدین) ایفای نقش کنید.

این بازی یکی از بهترین شبیه‌سازها برای دوست‌داران جنگ‌های جهانی دوم و رویدادهای تاریخی آن است. شما در این بازی می‌توانید به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان بزرگترین و خونین‌ترین عملیات تاریخ ایفای نقش کنید. بر اساس گفته‌های سازنده این بازی، نهایت سعی و تلاش بر آن بوده که این بازی متفاوت با دیگر عناوین مشابه باشد و نتیجه‌ای ساده‌تر و در عین حال نزدیک‌تر به تاریخ را شاهد باشید. نسخه نهایی بازی Cauldrons of War Barbarossa را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cauldrons of War Barbarossa 1 300x169 - دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای PC Cauldrons of War Barbarossa 2 300x169 - دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای PC

 

Cauldrons of War Barbarossa 3 300x169 - دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای PC Cauldrons of War Barbarossa 4 300x169 - دانلود بازی Cauldrons of War Barbarossa برای PC

 

تریلر بازی Cauldrons of War Barbarossa :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 1.5 Ghz (Intel Celeron / AMD Athlon 64 x2)
DirectX: Version 11
Storage: 1300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 1.5 Ghz (Intel Celeron / AMD Athlon 64 x2)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 163 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR