دانلود بازی Sky Combat 2.0 – مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sky Combat 2.0 - مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sky Combat برای اندروید

| بازی مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Sky Combat 2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Azur Interactive Games Limited است. اگر شما هم از دوست‌داران عناوین اکشن و مبارزات هوایی هستید، بازی اندرویدی فعلی به شدت می‌تواند برایتان غافل‌گیر کننده باشد! نیروهای هوایی با پیشرفته‌ترین تجهیزات نبرد در آسمان هستند و اکنون نیز فرصتی برای شما فراهم شده تا بتوانید با انتخاب جنگنده هوایی مورد علاقه خود، به نبرد با آن‌ها بشتابید. دشمنانی خطرناک و خلبانانی کاربلد که سال‌های سال است که به این مهارت مشغولند و شما به عنوان یک تازه‌کار به جمع آن‌ها وارد خواهید شد! در صورتی که علاقه‌مند به بهبود مهارت خلبانی خود هستید و همچنین دوست دارید که با بهترین جنگنده‌های حال حاضر دنیا تجربه پرواز داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی بی‌نظیر را از دست ندهید.

این بازی با دارا بودن جزئیاتی بسیار نزدیک به دنیای واقعی، به شما تجربه‌ای ایده‌آل از پروازهای جنگی می‌دهد تا بتوانید در تنش‌هایی واقعی از جنگنده‌های نظامی مختلف دنیا شرکت کنید. علاوه بر این، امکان تشکیل تیم‌های 5 نفره نیز خصوصیت دیگری است که شما را عاشق این بازی می‌کند تا بتوانید با همراهی دوستان خود یک نبرد بی‌نظیر را در آسمان‌های نقاط مختلف دنیا تجربه کنید. دارا بودن گرافیک 3 بعدی بسیار عالی و چشم‌نواز، قابلیت هدایت انواع جت‌های جنگی و امکانات کنترلی بسیار روان و ساده از دیگر خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Sky Combat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sky Combat :

– شبیه‌ساز واقع‌گرایانه پرواز و خلبانی

– امکان تشکیل تیم‌های جنگی برای مبارزه با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا

– دارا بودن گرافیک 3 بعدی بسیار عالی

– امکان هدایت انواع جت‌ها و هواپیماهای مخصوص نبرد

– دارا بودن امکان شخصی‌سازی تجهیزات جنگنده‌ها

– امکان هدایت جنگنده‌ها و ایفای نقش در نقاط مختلف دنیا

– امکانات کنترلی ساده و روان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sky Combat1 150x84 - دانلود بازی Sky Combat 2.0 - مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Sky Combat2 150x84 - دانلود بازی Sky Combat 2.0 - مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Sky Combat3 150x84 - دانلود بازی Sky Combat 2.0 - مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Sky Combat4 150x84 - دانلود بازی Sky Combat 2.0 - مبارزات هوایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 + 280 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR