دانلود DVDFab VideoCruise 1.6.3.23 – نرم افزار ویرایش خلاقانه فایل‌های ویدیویی

دانلود DVDFab VideoCruise 1.6.3.23 - نرم افزار ویرایش خلاقانه فایل‌های ویدیویی

 

دانلود DVDFab VideoCruise

| نرم افزار ویرایش خلاقانه فایل‌های ویدیویی |

 

DVDFab VideoCruise 1.6.3.23 نام یک ابزار جدید و قدرتمند به منظور ویرایش ویدیو است که امکاات مشابه آن در دیگر برنامه‌ها تقریبا کم‌نظیر است. این برنامه با فراهم‌سازی محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، ذهن‌های خلاق کاربران را آماده تولید و خلق آثار ویدیویی زیبا و بی‌نظیر می‌کند. با استفاده از این برنامه و امکانات متعددی که در آن گنجانده شده، شما می‌توانید قوه تخیل خود را به دنیای واقعی آورده و در فضایی جذاب و زیبا، شروع به ویرایش و خلق آثار دلخواه خود کنید. در واقع هرکسی که ابزارهای درست و مناسب را در اختیار داشته باشد، به خوبی می‌تواند در آن زمینه خلاقیت خود را نشان هد. این برنماه نیز با تمرکز بر همین هدف سعی بر آن داشته تا با فراهم‌سازی ابزاری مناسب، ذهن‌های خلاق را به کار گیرد و حتی افراد مبتدی هم بتوانند بدون هیچ تجربه‌ یا پیش‌زمینه‌ای در رابطه با سخت و ویرایش فیلم، به خلق آثاری بی‌نظیر بپردازند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، محیطی را فراهم می‌کند که شما در آن بتوانید به سادگی به ویرایش و ساخت ویدیوها بپردازید. این برنامه و امکانات آن، مناسب برای کاربران تازه‌کار و یا حتی حرفه‌ای است؛ زیرا که امکانات گنجانده شده در آن به نحوی است که حتی افراد ناآشنا به حرفه ساخت و ویرایش ویدیوها هم بتوانند خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. این ابزار قدرتمند، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید پروژه‌های خلق و ویرایش ویدیو را به سادگی ایجاد کنید و با بهره‌گیری از امکاناتی که جزئیات تکمیلی آن در ادامه مطلب آمده، به نتیجه دلخواه برسید. هم اکنون می توانید نرم افزار DVDFab VideoCruise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DVDFab VideoCruise :

– امکان برش دادن ویدیوها و تکه‌تکه کردن آنان به بخش‌های کوچک‌تر

– امکان برش دادن قسمتی از عکس یا فیلم در تصویر

– امکان چرخش فیلم‌ها

– قابلیت تعیین آغاز و پایان فیلم‌ها با وارد کردن زمان

– امکان تنظیم سرعت پخش فیلم‌ها

– دارا بودن افکت‌های بسیار زیبا و جذاب برای زیباسازی فیلم‌ها

– امکان تغییر دادن خودکار صدا به متن

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای برای برش اشیاء از پس‌زمینه سبز

– امکان ویرایش صدا و اضافه کردن صدا از پس‌زمینه

– قابلیت تنظیم حجم صدا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DVDFab VideoCruise.cover1  300x188 - دانلود DVDFab VideoCruise 1.6.3.23 - نرم افزار ویرایش خلاقانه فایل‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR