دانلود AFT Arrow 8.0.1102 Build 2020.08.27 – نرم افزار شبیه‌ساز داینامیک سیالات

دانلود AFT Arrow 8.0.1102 Build 2020.08.27 - نرم افزار شبیه‌ساز داینامیک سیالات

 

دانلود AFT Arrow

| نرم افزار شبیه‌ساز داینامیک سیالات |

 

AFT Arrow 8.0.1102 Build 2020.08.27 نام یک راهکار نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه شبیه‌سازی داینامیک سیالات است که متخصصین این حوزه آن را برای محاسبه افت فشار، توزیع جریان در لوله‌های گاز و سیستم‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌دهند. با استفاده از این نرم افزار، متخصصین به هرآنچه که جهت مدل‌سازی، شبیه‌سازی و همینطور محاسبات مختلف لوله‌ها نیاز دارند دسترسی خواهند داشت. این برنامه در حوزه‌های پتروشیمی و سیستم‌های انتقال گازی مختلف کاربرد ویژه‌‌ای دارد و با استفاده از دقت بالای محاسبات و سیستم‌های شبیه‌سازی آن، تا حد بسیار زیادی می‌توان در هزینه و زمان صرفه‌جویی کرد.

به کمک این برنامه، شما به طور دقیق می‌توانید اجزای جداگانه سیستم و همچنین شیوه تعامل آن‌ها با همدیگر را شبیه‌سازی کنید. از جمله رفتارهای رایج در چنین سیستم‌هایی می‌توان به تاثیرات انتقال حرارت، گازهای واقعی و خفگی جریان اشاره کرد. این برنامه می‌تواند ویژگی‌ها و نتایج تجزیه و تحلیل خود از خروجی تجهیزات را با شماتیک‌های دقیق به نمایش بگذارد. علاوه بر این شما می‌توانید طراحی‌های جدید خود را وارد سیستم کنید و کارکرد آن‌ها را با سیستم‌های قدیمی‌تر مقایسه نمایید تا بدین ترتیب بهترین شبیه‌سازی ممکن را در عمل به کار گیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار AFT Arrow را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AFT Arrow :

– امکانات گسترده در حوزه طراحی و اجرای عملیاتی

– امکان شبیه‌سازی و مدل‌سازی انواع طرح‌ها و محاسبات دقیق هریک از کامپوننت‌ها

– امکان محاسبه دقیق جریان واقعی، افت فشار و …

– مناسب برای سیستم‌های انتقال گازی، حوزه پتروشیمی و…

– امکان شبیه‌سازی خطوط مختلف در سیستم‌های واقعی

– امکان گزارش‌گیری و نمایش نتایج بر روی نمودار

– امکان محاسبات هزینه انرژی کمپرسور و سیستم‌های خنک‌کننده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AFT Arrow.cover1  300x204 - دانلود AFT Arrow 8.0.1102 Build 2020.08.27 - نرم افزار شبیه‌ساز داینامیک سیالات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 398 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR