دانلود Secure Delete Professional 2021.03 – حذف دائم و امن اطلاعات

دانلود Secure Delete Professional 2021.03 - حذف دائم و امن اطلاعات

 

دانلود Secure Delete Professional

| حذف دائم و امن اطلاعات |

 

Secure Delete Professional 2021.03 نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات خود را از حافظه (هارد دیسک، فلش و مموری کارت) به شکل دائم حذف کنید؛ به گونه‌ای که هیچ ابزار ریکاوری قادر نباشد اطلاعات شما را بازیابی کند. استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید هارد دیسک، لپ تاپ، فلش، کارت حافظه یا … را به دیگران واگذار کنید. در چنین مواقعی ممکن است اطلاعات شما به کمک یک ابزار ریکاوری ساده به راحتی قابل دستیابی باشد. ولی به کمک این نرم افزار، شما به راحتی می‌توانید اطلاعات خود را به شکلی امن از حافظه مورد نظر خود حذف کنید تا امکان بازیابی آن‌ها به صفر برسد.

پس از نصب و اجرای این برنامه، تنها کافی‌ست که فایل یا فولدر مورد نظر خود برای حذف شدن را به این برنامه معرفی کنید. بدین ترتیب نرم افزار مذکور به سرعت اطلاعات شما را حذف دائم می‌کند تا به هیچ روشی هم قابل بازیابی نباشند. برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مشابه که کل اطلاعات هارد یا فلش را برای حذف کردن هدف می‌گیرند، این برنامه می‌تواند به طور خاص یک فایل یا فولدر را مورد هدف قرار دهد و آن‌ها را به شکلی پاک کند که دیگر امکان ریکاوری نداشته باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Secure Delete Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Secure Delete Professional :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امنیت بسیار بالا در حذف کردن اطلاعات

– عدم باقی گذاشتن شانس ریکاوری اطلاعات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Secure Delete Professional.cover1  300x240 - دانلود Secure Delete Professional 2021.03 - حذف دائم و امن اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR