دانلود Mytoolsoft Screen Recorder 1.2.0 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Mytoolsoft Screen Recorder 1.2.0 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Mytoolsoft Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Mytoolsoft Screen Recorder 1.2.0 نام نرم افزاری است که با نصب آن بر روی سیستم شما می‌توانید از صفحه نمایش فیلمبرداری کنید و آن را در قالب یک فایل ویدیویی ذخیره کنید. این برنامه امکان ضبط فیلم به صورت تمام صفحه را داراست و شم می‌توانید به انتخاب خود، از سیستم به صورت فول اسکرین فیلمبرداری کنید و یا اینکه به تعیین کردن قسمت مشخصی از صفحه نمایش، از آن قسمت فیلم بگیرید و خروجی را در فرمت‌های رایج ویدیویی ذخیره کنید.

این برنامه از شمار متعددی از فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید خروجی فیلمبرداری از صفحه نمایش را متناسب با نیاز خود از بین فرمت‌های MP4, MKV, FLV, AVI و … انتخاب کنید. علاوه بر این، این امکان نیز وجود دارد که بتوانید رزولوشن فایل ویدیویی را نیز تعیین کنید تا بدین ترتیب، حجم و کیفیت خروجی کار نیز برای شما قابل انتخاب باشد. امکان کارکرد ساده و آسان، امکان فیلمبرداری در فرمت‌های متعدد و گزینه‌های قابل شخصی‌سازی از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار Mytoolsoft Screen Recorder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mytoolsoft Screen Recorder :

– امکان فیلمبرداری تمام صفحه و یا تعیین قسمتی از صفحه نمایش برای تهیه ویدیو

– پشتیبانی از فرمت‌های رایج ویدیویی از قبیل MP4, MKV, FLV, AVI و …

– امکان تغییر و شخصی‌سازی رزولوشن فایل خروجی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mytoolsoft Screen Recorder.cover1  300x103 - دانلود Mytoolsoft Screen Recorder 1.2.0 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR