دانلود بازی Racing Smash 3D 1.0.11 – مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Racing Smash 3D 1.0.11 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Racing Smash 3D برای اندروید

| بازی مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Racing Smash 3D 1.0.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی GamesUnion Technology Co.,Ltd است. اگر شما هم از تجربه موتورسواری و رقابت با این وسیله نقلیه لذت می‌برید، این بازی مخصوص خودتان است! در این بازی، محیط‌های برای مسابقه دادن تعبیه شده که حتی فکر آن به ذهن‌تان هم خطور نخواهد کرد! البته اگر جنبه رقابت و مسابقه را کنار بگذاریم، این بازی در سبک اکشن هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شما باید به منظور رویارویی با رقبای خود، آن‌ها را به هر شکلی که می‌توانید از مسیر کنار بزنید. بنابراین امکان استفاده از چوب، میله، زنجیر و … در حین موتورسواری کردن برایتان به یک امر عادی بدل خواهد شد!

در این بازی برای پیروز شدن شما راه‌های بسیار زیادی در نظر گرفته شده است. از این روی، شمار متعددی از تجهیزات آماده انتخاب هستند که با مجهز کردن راننده موتورسیکلت خود به آن‌ها می‌توانید شانس پیروزی در رقابت‌ها را بالا ببرید. علاوه بر این انواع مختلف سلاح‌های سرد و گرم در روند بازی به شما کمک می‌کنند تا با تنش بسیار حریفان خود را از مسیر رقابت کنار بزنید و نهایتا به عنوان فرد پیروز به خط پایان برسید. هم اکنون می توانید بازی Racing Smash 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing Smash 3D :

– امکان موتورسواری بی‌نهایت در مسیرهای مختلف

– دارا بودن محیط‌های متنوع برای تجربه موتورسواری

– امکان رابت با دیگر وسایل نقلیه (حتی هواپیما)

– امکان مجهز شدن به انواع تجهیزات و سلاح‌های سرد و گرم

– گرافیک بسیار عالی و سه‌بعدی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing Smash 3D 1 85x150 - دانلود بازی Racing Smash 3D 1.0.11 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Smash 3D 2 85x150 - دانلود بازی Racing Smash 3D 1.0.11 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Smash 3D 3 85x150 - دانلود بازی Racing Smash 3D 1.0.11 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Smash 3D 4 85x150 - دانلود بازی Racing Smash 3D 1.0.11 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR