دانلود Rainclip 0.6.88 – دستیار هوشمند و کاربردی کلیپ بورد

دانلود Rainclip 0.6.88 - دستیار هوشمند و کاربردی کلیپ بورد

 

دانلود Rainclip

| دستیار هوشمند و کاربردی کلیپ بورد |

 

Rainclip 0.6.88 نام یک دستیار جدید و هوشمند برای کلیپ بورد ویندوز است که با استفاده از آن، شما می‌توانید امکانات این قابلیت مفید در ویندوز را به سطح بالاتری ارتقا دهید. همانطور که می‌دانید در حالت پیش‌فرض کلیپ بورد ویندوز صرفا امکان نگهداری یک دیتای خاص را به شما می‌دهد و زمانی که یک تصویر، متن یا … را کپی می‌کنید، دیتای جدید جایگزین دیتای سابق در حافظه کلیپ بورد می‌شود. کلیپ بورد، نام حافظه‌ای است که در ویندوز وظیفه نگهداری این دیتا را بر عهده دارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید قابلیت‌های کلیپ بورد سیستم را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

ابزار متعددی وجود دارند که با نصب کردن آن بر روی سیستم می‌توانید کارکرد و عملکرد سیستم را بهبود بخشید. بسیاری بر این باورند که نصب کردن ابزار کلیپ بورد منجیر می‌تواند نقشی به‌سزا در این زمینه داشته باشد. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای مدیریت کلیپ بورد است که می‌تواند تاریخچه دیتای کلیپ بورد را در خود نگه دارد. لیست کامل کلیپ بورد شما و دیتای درون آن اعم از متن یا عکس، از طریق Ctrl+Shift+V برایتان قابل دسترس خواهد بود و از این پس، دیتای جدید صرفا یک بار در کلیپ بورد سیستم قابل استفاده نخواهد بود و این محدودیت به طور کامل از بین خواهد رفت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rainclip را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rainclip :

– امکان دسترسی آنی به تاریخچه کلیپ بورد ویندوز

– دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قدیمی کلیپ بورد

– از بین بدرن محدودیت نگهداری یک دیتا در کلیپ بورد در آنِ واحد

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان نگهداری تاریخچه متن و عکس در کلیپ بورد ویندوز

– امنیت بسیار بالا و امکان نگهداری دیتای کلیپ بورد در حافظه گوگل درایو

– دارا بودن محیط گرافیکی Dark/Light mode

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rainclip.cover1  300x300 - دانلود Rainclip 0.6.88 - دستیار هوشمند و کاربردی کلیپ بورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR