دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 – فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 - فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game برای اندروید

| بازی فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Touch2Goal است. آیا دوست دارید که به یک فوق ستاره فوتبال تبدیل شوید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، ما برایتان یک بازی اندرویدی جدید را سراغ داریم که شما را به یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز در مسیر فوتبالی شدن می‌برد. شما این بازی را به عنوان یک بازیکن ناشناس فوتبالی شروع می‌کنید و مسیر حرفه‌ای را برای تجربیاتی بزرگ در پیش می‌گیرید تا در نهایت به یک فوق ستاره مطرح در دنیا بدل شوید.

مسیر فوتبالی شدن در ابتدا ساده و آسان است. همه دوست‌داران این ورزش محبوب می‌توانند فعالیت خود را از فوتبال بازی کردن در کوچه و محل شروع کنند. اما مسیری که به شکل حرفه‌ای باید برای موفقیتی جهانی در پیش بگیرید بسیار متفاوت است. در این بازی شما با این هدف بزرگ وارد عرصه رقابت‌ها می‌شوید و در ابتدا تنها یک بازیکن ناشناس در دنیا هستید. رفته رفته با بازی کردن در تیم‌ها و باشگاه‌های مطرح در دنیا می‌توانید کمی شهرت پیدا کنید و در ادامه با کسب موفقیت‌های بزرگ، قهرمانی در لیگ و به دست آوردن کاپ قهرمانی به خوبی می‌تواند نشان از یک موفقیت واقعی در مستطیل سبز رنگ برای شما باشد. هم اکنون می توانید بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game :

– امکان تمرین و یادگیری هرچه بهتر ضربات شوت

– امکان یادگیری نحوه مدیریت و حرکت با توپ

– امکان جابه‌جایی در بین باشگاه‌های مطرح و شناخته شده در دنیا

– امکان بازی کردن در لیگ انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، بوندس لیگا و لیگ فرانسه

– امکان شرکت در لیگ و کاپ‌های مختلف

– دارا بودن حالت داستانی سرگرم‌کننده

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Champion Soccer Star1 113x150 - دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 - فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Champion Soccer Star2 113x150 - دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 - فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Champion Soccer Star3 113x150 - دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 - فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Champion Soccer Star4 113x150 - دانلود بازی Champion Soccer Star: League & Cup Soccer Game 0.58 - فوق ستاره فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR