دانلود InfoTouch Professional 2.1.0.10343 – نرم افزار کیوسک‌های لمسی

دانلود InfoTouch Professional 2.1.0.10343 - نرم افزار کامپیوتر کیوسک

 

دانلود InfoTouch Professional

| نرم افزار کامپیوتر کیوسک‌های لمسی |

 

InfoTouch Professional 2.1.0.10343 نام یک محصول نرم افزار پیشرفته و قدرتمند برای کامپیوتر کیوسک‌ها است که امکان پیکربندی و نصب سریع آن‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. امروزه با پیشرفت در تکنولوژی، در هر کجا می‌توان به رایانه، موبایل و شبکه پر از اطلاعات اینترنت دسترسی داشت. برخی مراکز اداری، دولتی یا …، بسته به شرایط موجود کامپیوترهایی را با عنوان کامپیوتر کیوسک در اختیار مراجعین قرار می‌دهنده که می‌توان به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. ساختار فیزیکی کیوسک‌ها شبیه به یک کامپیوتر شخصی هستند و به طور پیش‌فرض نرم افزارهایی بر روی آن قرار گرفته تا عموم مراجعه‌کنندگان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و صد البته اینکه به هیچ طریقی امکان سوء استفاده از امنیت کاربران وجود نداشته باشد.

چالشی که بسیاری از مراکز در هنگام تهیه و راه‌اندازی کامپیوتر کیوسک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، طریقه پیکربندی و برنامه‌هایی است که باید به طور پیش‌فرض بر روی آن وجود داشته باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا به سرعت بتوانید کامپیوتر کیوسک را راه‌اندازی و پیکربندی اولیه کنید. این برنامه مخصوص این است که بتوانید کامپیوتر کیوسک را به عنوان یک کامپیوتر عمومی راه‌اندازی کنید؛ به نحوی که امکان دستکاری و یا ورود نا امن اطلاعات از سوی کاربران به کلی از بین رفته باشد. این برنامه اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مناسب برای کامپیوتر کیوسک‌های لمسی مختلف در کتابخانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، موزه و … است. هم اکنون می توانید نرم افزار InfoTouch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار InfoTouch Professional :

– امکان نمایش مرورگر وب در یک نسخه امن مرورگر اینترنتی

– امکان شخصی‌سازی صفحه استارت و امکانات جابه‌جایی بین صفحات مختلف

– امکان نمایش گالری عکس

– امکان نمایش فیلم و یا پخش صوت

– امکان مشاهده اسناد مختلف نظیر Word, PDF و …

– امکان ساخت منوهای شخصی‌سازی شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

InfoTouch Professional.cover1  300x240 - دانلود InfoTouch Professional 2.1.0.10343 - نرم افزار کیوسک‌های لمسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR