دانلود TamoSoft SmartWhois 5.1.291 – نرم افزار به دست آوردن اطلاعات آی‌پی (IP) در شبکه

TamoSoft SmartWhois.cover  - دانلود TamoSoft SmartWhois 5.1.291 - نرم افزار به دست آوردن اطلاعات آی‌پی (IP) در شبکه

 

دانلود TamoSoft SmartWhois

| نرم افزار به دست آوردن اطلاعات آی‌پی (IP) در شبکه |

 

TamoSoft SmartWhois 5.1.291 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور نمایش اطلاعات در شبکه است که شما با استفاده از آن می‌توانید در رابطه با یک آدرس IP، اطلاعات کاملی از قبیل نام میزبان وب، کشور، ایالت، شهر، ارائه دهنده شبکه، اطلاعات تماس (تلفن/ایمیل) و … را به دست آورید. جستجوی اینگونه اطلاعات در فضای وب، توسط سرویس‌های آنلاین هویز (whois) انجام می‌گیرد. در صورتی که شما هم به طور دائم به سرویسی مشابه نیاز داشته باشید، این نرم افزار کاربردی در محیط ویندوز می‌تواند به کمک شما بیاید.

نرم افزار اسمارت هویز، به طور پیش‌فرض وظیفه دارد که اطلاعات موجود در رابطه با یک آی‌پی آدرس را در اختیار شما قرار دهد. حتی شما می‌توانید آدرس دامنه دلخواه خود را وارد کنید و به اطلاعاتی کامل در رابطه با صاحب دامنه، شماره تماس و … دست پیدا کنید. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به امکان مشاهده صاحب تمامی دامنه‌ها، تاریخ ثبت دامنه‌ها، اطلاعات تماس با صاحب دامنه و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TamoSoft SmartWhois را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TamoSoft SmartWhois :

– امکان به دست آوردن اطلاعات هویز از پایگاه‌های داده قابل اطمینان

– یکپارچگی کامل با Microsoft IE, Microsoft Outlook

– امکان ذخیره‌سازی نتایج در آرشیو

– امکان پردازش گروهی لیست دامنه و آی‌پی

– امکان تهیه گزارش و خروجی از نتایج

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TamoSoft SmartWhois.cover1  300x249 - دانلود TamoSoft SmartWhois 5.1.291 - نرم افزار به دست آوردن اطلاعات آی‌پی (IP) در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR