دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای PC

دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای PC

 

دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای کامپیوتر

| بازی مخفی در زمان: افسانه‌های ژاپن |

| نسخه Chronos |

 

Hidden Through Time Legends of Japan بازی کم‌حجم جدیدی در سبک 2 بعدی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Rogueside ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به ماجراجویی رنگ‌آمیزی شده از دنیایی پر تلاطم خوش آمدید. از گم شدن تخم دایناسور در عصر سنگی گرفته تا تاج پادشاه در قرون وسطی؛ آیا می‌خواهید که زندگی و انواع چالش‌ها در اعصار مختلف را تجربه کنید؟ در این بازی فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید در گوشه و کنار دنیا به ماجراجویی و کاوش بپردازید و در مسیر خود، انواع گنجینه‌های ارزشمند هر عصر با پیدا کنید و به خود اختصاص دهید.

بازی مخفی شده در زمان، یک روایت ماجراجویانه از جستجو و کشف وسایل و اقلامی است که در زمان‌های مختلف، در گوشه و کنار دنیا مخفی شده‌اند. شما می‌توانید با کاوش در محیط‌های مختلف بازی، سرنخ‌ها را به دست آورید و به کمک آن‌ها، گنجینه‌های ارزشمند تاریخی را پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید در نقشه بازی، جهان دلخواه خود را بسازید و از تجربه یکایک مراحل بازی نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hidden Through Time را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hidden Through Time 1 300x169 - دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای PC Hidden Through Time 2 300x169 - دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای PC

 

Hidden Through Time 3 300x169 - دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای PC Hidden Through Time 4 300x169 - دانلود بازی Hidden Through Time Legends of Japan برای PC

 

دانلود تریلر Hidden Through Time :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GT 430 (1024 MB) / Radeon HD 5570 (1024 MB)
Storage: 750 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR