دانلود بازی A Monsters Expedition برای PC

دانلود بازی A Monsters Expedition برای PC

 

دانلود بازی A Monsters Expedition برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی هیولا |

| نسخه Chronos |

 

A Monsters Expedition بازی کم‌حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Draknek ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک دنیای دوست‌داشتنی با خصوصیاتی جذاب در انتظار شماست تا بتوانید با ایفای نقش در قالب هیولاهایی کوچک، از دنیای انسان‌ها بیشتر بدانید! این بازی که از سوی گروهی از بهترین طراحان پازل و معما در قالب بازی‌ رایانه‌ای ساخته شده، شما را به دنایی جذاب و سرگرم‌ننده از انسان‌ها می‌برد تا بتوانید مشابه آن‌ها فکر کنید و سبک زندگی خود را تغییر دهید.

حشرات موذی با آلودگی محیط، در حال گسترش آلودگی به مناطق مختلف هستند. میمون چابک داستان این بازی برای بقای خانواده خود وارد عمل می‌شود. ما می‌توانید به بیابن‌های مناطق شمالی سفر کنید و مسیرهای دیدنی از جنگل‌ها، کوه‌ها و … را ببینید. در این مسیر شما با اسرار زندگی موجودات مختف آشنایی خواهید شد و نهایتا زیستگاه طبیعی هم‌نوعان خود را بازسازی خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی A Monsters Expedition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

A Monsters Expedition 1 300x169 - دانلود بازی A Monsters Expedition برای PC A Monsters Expedition 2 300x169 - دانلود بازی A Monsters Expedition برای PC

 

A Monsters Expedition 3 300x169 - دانلود بازی A Monsters Expedition برای PC A Monsters Expedition 4 300x169 - دانلود بازی A Monsters Expedition برای PC

 

دانلود تریلر A Monsters Expedition :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB NVidia or ATI graphics card, Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 382 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR