دانلود آموزش ریل پایتون – جلسه چهارم: ژوپیتر نوت بوک – Using Jupyter Notebooks – Real Python

دانلود آموزش ریل پایتون - جلسه چهارم: ژوپیتر نوت بوک - Using Jupyter Notebooks - Real Python

 

دانلود آموزش ریل پایتون – جلسه چهارم: ژوپیتر نوت بوک

| Using Jupyter Notebooks – Real Python |

Language: English | Duration: 9 Lessons (36m) | Size: 102.8 MB

 

آموزش ریل پایتون – جلسه چهارم: ژوپیتر نوت بوک (Using Jupyter Notebooks – Real Python) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این مطلب، به عنوان چهارمین جلسه از مباحث آموزش برنامه‌نویسی به زبان پایتون، با معرفی و طریقه استفاده از ژوپیتر نوت بوک در خدمت شما عزیزان هستیم. ژوپیتر یک پروژه رایگان و متن باز برای ساخت ابزارهای برنامه‌نویسی و به ویژه نرم افزارهای تیمی و متن‌باز است. همانطور که می‌دانید برای کدنویسی اندروید محیط‌های مختلفی در دسترس هستند که هریک طرفداران خاص خود را دارند. ژوپیتر نیز یک محیط مخصوص برای توسعه در محیط وب اپلیکیشن است که به شما این امکان را می‌دهد تا اسنادی شامل کد زنده، نمودار، مستندات تشریحی و … را ایجاد و منتشر کنید.

از ژوپیتر نوت بوک به عنوان ابزاری ایده‌آل برای یادگیری ماشین، مدل‌سازی آماری و سایر پروژه‌هایی یاد می‌شود که به تجزیه و تحلیل سیستم نیاز دارند. در این ویدیوی آموزشی، سعی بر آن است که به صورت قدم به قدم شما علاه‌مندان به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی پایتون با ژوپیتر نوت بوک آشنا شوید و در ادامه با امکانات مختلف آن آشنایی پیدا کنید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزش ریل پایتون – جلسه چهارم: ژوپیتر نوت بوک :

1- چرا باید از ژوپیتر نوت بوک استفاده کنیم؟

2- طریقه نصب و راه‌اندازی ژوپیتر

3- آشنایی با Edit Mode و Command Mode

4- آشنایی با کارکردهای پایه در ژوپیتر نوت بوک

5- آشنایی با آیتم‌های منو در ژوپیتر نوت بوک

6- آشنایی با ترمینال ژوپیتر

7- آشنایی با Markdown Formatting در ژوپیتر نوت بوک

8- آشنایی با تهیه اکسپورت گرفتن از ژوپیتر نوت بوک

9- آشناییی با افزونه‌های ژوپیتر نوت بوک

 

 

تصاویری از دوره آموزشی :

 

Using Jupyter Notebooks Real Python.cover1  222x300 - دانلود آموزش ریل پایتون - جلسه چهارم: ژوپیتر نوت بوک - Using Jupyter Notebooks - Real Python

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR