دانلود Ashampoo Video Optimizer Pro 2.0.1 x64 – نرم افزار بهینه‌سازی ویدیوها

دانلود Ashampoo Video Optimizer Pro 2.0.1 x64 - نرم افزار بهینه‌سازی ویدیوها

 

دانلود Ashampoo Video Optimizer Pro

| نرم افزار بهینه‌سازی ویدیوها |

 

Ashampoo Video Optimizer Pro 2.0.1 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه بهینه‌سازی فایل‌های ویدیویی است که کاربر به کمک آن می‌تواند بسیاری از مشکلات رایج در درون فایل‌های ویدیویی خود را برطرف نماید. این برنامه در واقع یک نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای فیلم است که بهترین گزینه موجود برای ویرایش و بهبود کیفیت، رنگ‌ها و اصلاح ایرادات فیلم‌ها به شمار می‌رود. این نرم افزار با دارا بودن امکان پردازش گروهی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید ویدیوهایی که دارای ایرادات مختلف همچون لرزش در حین فیلم‌بداری، نویز، رنگ‌های غیرعادی و … هستند را اصلاح کرده و یک خروجی ایده‌آل را تحویل بگیرید.

نویزهای دیجیتالی که بنابر دلایل مختلف ایجاد شده باشند، توسط این برنامه به طور کامل قابل تصحیح هستند. علاوه بر این تعداد 20 فیلتر و افکت کاربردی و آماده نیز در دسترس شماست تا به کمک آن‌ها بتوانید ایرادات موجود در فیلم‌ها را برطرف کنید. بسیاری از ایرادات ذکر شده، همگی توسط یک یا چند کلیک ساده قابل برطرف شدن هستند و شما برای این کار نیاز به طی مراحل سختی نخواهید داشت. در صورتی که شما نیز به تازگی یک فایل ویدیویی را توسط دوربین خود ضبط کرده و بعد از آن متوجه کیفیت پایین و یا ایرادات مختلف در هنگام فیلمبرداری آن شده‌اید، این برنامه به راحتی می‌توانید تمامی اینگونه مشکلات را در فایل ویدیویی شما برطرف کند و خروجی جدیدیاز فیلم مورد نظر را خدمت شما ارائه نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار دانلود Ashampoo Video Optimizer Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دانلود Ashampoo Video Optimizer Pro :

– دارا بودن امکان اصلاح سریع و بهینه‌سازی آسان کیفیت فیلم‌ها

– دارا بودن تعداد 20 فیلتر و افکت آماده برای بهود کیفیت فیلم‌ها

– امکان از بین بردن نویز، لرزش و تیرگی تصاویر در فیلم‌ها

– قابلیت برش، چرخش و یا تغییر سایز ویدیوها

– پشتیبانی کامل از ده‌ها فرمت مختلف ویدیویی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ashampoo Video Optimizer Pro.cover1  300x185 - دانلود Ashampoo Video Optimizer Pro 2.0.1 x64 - نرم افزار بهینه‌سازی ویدیوها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR