دانلود Executor 1.0.1 – لانچر جدید، زیبا و قدرتمند برای ویندوز

دانلود Executor 1.0.1 - لانچر جدید، زیبا و قدرتمند برای ویندوز

 

دانلود Executor

| لانچر جدید، زیبا و قدرتمند برای ویندوز |

 

Executor 1.0.1 نام یک لانچر جدید و رایگان برای افرادی است که به دنبال یک جایگزین قدرتمند برای ویندوز ران (Windows Run) هستند. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع مختلف تسک‌ها را به راحتی اجرا کنید. این برنامه مختص مواقعی است که می‌خواهید به یک فایل یا فولدر خاص دسترسی سریع داشته باشید. این عمل مخصوصا در مواقعی که فرصت کافی برای جستجو و پیدا کردن فایل مورد نظر خود نداشته باشید، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان یک لانچر قوی و هوشمند رفتار کند و هرگونه اطلاعات مورد نیاز شما را در کسری از ثانیه برایتان به نمایش بگذارد.

با نصب این برنامه، شما در ابتدا باید نمای ظاهری ان را بسته به سلیقه خود تعیین کنید. در ادامه، این اکان برایتان مهیاست تا بتوانید با وارد کردن کلمات کلیدی مختلف، سریعا به اطلاعات مهم و حیاتی خود دسترسی داشته باشید. از آنجا که این برنامه حجمی اندک و بهینه دارد، عملکرد آن حتی در جستجوهای سنگین هم تاثیری بر منابع سخت افزاری سیستم نخواهد داشت و با بهینگی بسیار می‌توانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Executor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Executor :

– امکان اضافه کردن شرتکات یا فایل به عنوان کلمه کلیدی

– قابلیت جستجو بر اساس نام فایل، یا فولدر

– امکان تشخیص خودکار Urlها برای دسترسی به آدرس‌های اینترنتی

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در جستجو و نمایش نتایج

– جایگزین بسیار حرفه‌ای برای Windows Run

– یکپارچگی با منوی راست کلیک موس

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Executor.cover1  255x300 - دانلود Executor 1.0.1 - لانچر جدید، زیبا و قدرتمند برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR