دانلود بازی Driving School Sim 1.0.1 – شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Driving School Sim 1.0.1 - شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Driving School Sim برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا |

 

Driving School Sim 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Ovidiu Pop است. آیا شما هم عاشق اتومبیل‌رانی و تجربه رانندگی با وسایل نقلیه مختلف هستید؟ اگر چنین است، بازی اندرویدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم یکی از بهترین گزینه‌ها برای این تجربه بی‌نظیر خواهد بود. این بازی فرصتی را برای شما مهیا خواهد ساخت تا با تکیه زدن بر صندلی وسایل نقلیه مختلف از جمله اتومبیل‌های روز دنیا بتوانید همچون واقعیت به رانندگی در خیابان و نقاط مختلف شهر بپردازید. در ابتدای بازی شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از میان طیف وسیعی از گزینه‌ها انتخاب کنید و در ادامه، در نمایی واقعیت به رانندگی و گشت و گذار در سطح شهر مشغول شوید.

از مهم‌ترین خصوصیات این بازی می‌توان به امکانات واقع‌گرایانه آن برای رانندگی خودروها اشاره کرد. در واقع شما رانندگی در این بازی را همچون رانندگی در دنیای واقعی تجربه خواهید کرد؛ به عنوان مثال حتی تعویض دنده‌ خودروها در بازی به مانند واقعیت می‌تواند هم به طور خودکار انجام گیرد و هم به طور دستی. شبیه‌سازی یک نقشه وسیع و واقع‌گرایانه از شهرهای مختلف، مسیرهای کوهستانی، منظره‌های بیابانی، جاده‌های منتهی به مناطق برفی و یخ زده از دیگر خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Driving School Sim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Driving School Sim :

– امکان رانندگی با تعداد بیش از 150 وسیله نقلیه متنوع

– دارا بودن یک نقشه واقع‌گرایانه از مناظر شهری، خارج شهر و …

– امکانات کنترلی ساده و در عین حال نزدیک به واقعیت

– امکان رانندگی با وسایل نقلیه سبک و سنگین

– دارا بودن بیش از 80 مرحله جذاب و دیدنی

– امکان رانندگی در حالت بی‌نهایت و نامحدود

– امکان تجربه بازی چندنفره و آنلاین

– امکان تعویض دنده به طور دستی و اتوماتیک

– امکان سوخت‌گیری توسط خودروها

– گرافیک بسیار عالی

– صداپردازی نزدیک به واقعیت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Driving School Sim 1 150x94 - دانلود بازی Driving School Sim 1.0.1 - شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا Driving School Sim 2 150x94 - دانلود بازی Driving School Sim 1.0.1 - شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا Driving School Sim 3 150x94 - دانلود بازی Driving School Sim 1.0.1 - شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا Driving School Sim 4 150x94 - دانلود بازی Driving School Sim 1.0.1 - شبیه‌ساز آموزش رانندگی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 92 + 655 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR