دانلود AnyMP4 iPhone Unlocker 1.0.6 – نرم افزار باز کردن قفل آیفون

دانلود AnyMP4 iPhone Unlocker 1.0.6 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون

 

دانلود AnyMP4 iPhone Unlocker

| نرم افزار باز کردن قفل آیفون |

 

AnyMP4 iPhone Unlocker 1.0.6 نام یک ابزار حرفه‌ای در زمینه باز کردن قفل دستگاه‌های iOS است که به طور خاص برای دستگاه‌های ساخت شرکت اپل طراحی و روانه بازار گردیده است. با استفاده از این برنامه، کاربر به راحتی می‌تواند قفل مربوط به دستگاه‌های iPhone, iPod touch, iPad را در شرایط خاص و اضطراری باز کند. همانطور که می‌دانید، دستگاه‌های اپل مشابه با دیگر دستگاه‌های قاب حمل به منظور مافظت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربر، یک قفل امنیتی پیچیده به حالت رمز، اثر انگشت و یا چهره دارد که دسترسی به آن تقریبا در حالت عادی غیرممکن است. اما به کمک این برنامه کاربردی، شما می‌توانید هرگونه قفل موجود بر روی دیوایس‌های iOS را از بین ببرید.

فراموش کردن رمز، قفل شدن دستگاه در صورت وارد کردن چندباره رمز اشتباه و سناریوهای مشابه آن، از جمله موارد کاربرد این برنامه هستند. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید رمز 4 رقمی، 6 رقمی، اثر انگشت و یا سیستم تشخیص چهره اپل را دور بزنید و قفل دستگاه را باز کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور همچنین شما را قادر می‌سازد تا بتوانید قفل اپل آی‌دی را نیز بشکنید و امکان دسترسی مجدد به آیفون یا آیپد را فراهم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AnyMP4 iPhone Unlocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyMP4 iPhone Unlocker :

– امکان حذف کردن هرنوع رمز از قبیل Passcode, Touch ID, FaceID از روی آیفون، آیپادتاچ و آیپد

– امکان حذف کردن اپل‌آی‌دی از روی دستگاه‌های iOS تنها با چند کلیک ساده

– امکان رفع محدودیت آیفون و آیپد در صورت وارد کردن چند باره رمز اشتباه

– سازگاری با iPhone 11/11 Pro/11 Pro Max/XS/XS Max/X/XR/8/7/6

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnyMP4 iPhone Unlocker.cover1  202x300 - دانلود AnyMP4 iPhone Unlocker 1.0.6 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR