دانلود WD Security 2.0.0.76 – رمزگذاری بر روی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

دانلود WD Security 2.0.0.76 - رمزگذاری بر روی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

 

دانلود WD Security

| رمزگذاری بر روی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال |

 

WD Security 2.0.0.76 نام یک ابزار رایگان و کاربردی به منظور رمزگذاری بروی حافظه‌های قابل حمل ساخته شده توسط شرکت وسترن است که کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند بر روی حافظه خود رمزهایی قوی به منظور جلوگیری از امکان دسترسی به اطلاعات قرار دهد. همانطور که می‌دانید، مهم‌ترین مزیت کاربرد حافظه‌های قابل حمل مثل هارد اکسترنال این است که کاربر می‌تواند با همراه داشتن اینگونه حافظه‌ها، آن را به هر سیستمی متصل کرده و اطلاعات آن را مورد استفاده قرار دهد. در صورتی که هیچ لایه امنیتی در این میان لحاظ نشده باشد، در صورت گم شدن و یا به سرقت رفتن هارد اکسترنال، ممکن است اطلاعات حساس شما در معرض سوء استفاده توسط افراد فرصت‌طلب قرار بگیرد.

در صورتی که هارد اکسترنال شما ساخته شده توسط کمپانی وسترن دیجیتال باشد، با استفاده از این نرم افزار کاربردی به راحتی قادر هستید تا بر روی آن رمزهایی پیچیده و قوی قرار دهید تا امکان دسترسی به محتوای آن تنها برای افرادی فراهم باشد که رمز تعیین شده از سمت شما را داشته باشند. این برنامه به شکلی ساده و آسان بر روی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال شما رمزهایی پیچیده و قوی قرار می‌دهد تا یک بار برای همیشه نگرانی خود از بابت سوء استفاده از اطلاعات را برطرف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WD Security را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WD Security :

– امکان قرار دادن رمز عبور برای دسترسی به اطلاعات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال (مای پاسپورت)

– امنیت بالای رمزها و عدم امکان کرک کردن و یا شکستن رمزها

– عدم امکان دسترسی به اطلاعات درون هارد در صورت نداشتن رمز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WD Security.cover1  300x169 - دانلود WD Security 2.0.0.76 - رمزگذاری بر روی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

 



مهرگان آی‌تی


Applicable Products:

My Book, My Book for Mac, My Book Duo, My Book, My Book Duo, My Passport Air, My Passport Ultra Metal, My Passport Ultra (WD Backup), My Passport for Mac, My Passport, My Passport for Mac, My Passport SSD, My Passport Ultra, My Passport Ultra (USB-C), My Passport Ultra for Mac (USB-C)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR