دانلود بازی Civilization VI 1.2.0 b1964782 – تمدن 6 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Civilization VI 1.2.0 b1964782 - تمدن 6 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Civilization VI برای اندروید

| بازی تمدن 6 برای اندروید + دیتا |

 

Civilization VI 1.2.0 b1964782 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی .Aspyr Media, Inc است. اگر از دوست‌داران سری بازی‌های استراتژیک باشید، احتمالا به خوبی با سری تمدن آشنا هستید. این بازی، از جمله عناوینی است که به دلیل دارا بودن سبک منحصر به فرد خود، توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در این سبک لقب بگیرد. تمدن، یک عنوان سرگرم‌کننده و بسیار موفق است که پیش‌تر توانست با عرضه نسخه رایانه‌ای همین بازی، میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا را مجذوب دقت و خلاقیت خود کند. در این بازی، شما به عنوان یک تمدن تاریخی به سرزمینی وسیع قدم می‌گذارید؛ جایی که بزرگ‌ترین پادشاهان سراسر کره زمین در حال حکمرانی به سرزمین خود هستند و شما می‌توانید با شماری از آن‌ها صلح و با برخی دیگر وارد جنگ شوید. از مهم‌ترین نکاتی که در نسخه پیشین این بازی وجود داشت، امکان بازی در قالب تمدن ایران و پادشاهی داریوش کبیر بود که همین امر سبب محبوبیت فوق‌العاده این بازی در بین پلیرهای ایرانی شده بود.

پس از موفقیت بی‌سابقه نسخه‌های پیشین، سازندگان به فکر عرضه ششمین نسخه از این بازی افتادند؛ نسخه‌ای که انصافا توانست نام خود را به شدت بر سر زبان‌ها بیندازد و دوست‌داران این سبک را بیش از پیش مجذوب خود کند. حال که اچند سالی از زمان عرضه ششمین نسخه از بازی تمدن گذشته، سازندگان این بازی پلتفرم موبایل را این بار مورد هدف خود قرار داده‌اند. در واقع شما با گوشی موبایل خود هم می‌ـوانید تمدن 6 را با همان گرافیک و کیفیت مثال‌زدنی تجربه کنید. این بازی، یک تجربه هیجان‌انگیز و بی‌نظیر از مدیریت یک امپراتوری و پادشاهی بزرگ را برای شما به ارمغان می‌آورد که بتوانید در قالب یکی از پادشاهات بزرگ تاریخ از سرزمین انتخابی خود ایفای نقش کرده و تاریخ را آن‌‌طور که دوست دارید رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Civilization VI را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Civilization VI :

– دارا بودن طراحی فوق‌العاده و گیمرپسند

– گرافیک بی‌نظیر و شابه با نسخه کامپیوتری

– مناسب برای دوست‌داران علاقه‌مندان به سبک استراتژیک

– امکان ساخت انواع برجک‌ها، ساختمان‌ها و …

– امکان مدیریت منابع و اتخاذ تصمیمات مهم در طول فرمانروایی و حکم‌رانی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Civilization VI1 150x84 - دانلود بازی Civilization VI 1.2.0 b1964782 - تمدن 6 برای اندروید + دیتا Civilization VI2 150x84 - دانلود بازی Civilization VI 1.2.0 b1964782 - تمدن 6 برای اندروید + دیتا Civilization VI3 150x84 - دانلود بازی Civilization VI 1.2.0 b1964782 - تمدن 6 برای اندروید + دیتا Civilization VI4 150x84 - دانلود بازی Civilization VI 1.2.0 b1964782 - تمدن 6 برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 0.04 + 0.09 + 4.07 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR