دانلود بازی Real Moto 2 1.0.529 – شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Real Moto 2 1.0.529 - شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Real Moto 2 برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا |

 

Real Moto 2 1.0.529 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Dreamplay Games است. سری کاملا جدیدی از بازی ریل موتو عرضه شد! این بار با معرفی بازی ریل موتو 2 در خدمت دوست‌داران موتورسواری هستیم؛ شما عزیزانی که از تجربه Real Moto لذت برده و اکنون به دنبال تجربه جدیدی از این سری محبوب هستید. سازندگان این سری محبوب و پرطرفدار، همواره سعی کرده‌اند تا عناوینی که عرضه می‌کنند بتواند تا حد امکان شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ای را برای دوست‌داران این سبک به ارمغان آورد. جای تردید نیست که نسخه اول این بازی تا حد بسیار زیادی در این زمینه موفق عمل کرد و توانست میلیون‌‌ها پلیر را جذب خود کند. اکنون باید دید که آیا موفقیت پیشین باز هم برای نسخه دوم بازی تکرار می‌شود یا خیر.

اولین نسخه این بازی توانست با تعداد دانلود 15 میلیون مرتبه در مجموع به یک رکورد بی‌سابقه دست پیدا کند. شما علاقه‌مندان به مسابقات موتورسواری می‌توانید با دانلود این بازی جدید، رقابت‌ها را از دیدگاهی نزدیک به واقعیت تجربه کنید. انواع مختلفی از موتورسیکلت‌ها در این بازی برای راندن تعبیه شده‌اند که شما بتوانید با انتخاب هریک، با دیگر پلیرها وارد رقابت شده و مهارت خود در این زمینه را به رخ آن‌ها بکشید.  هم اکنون می توانید بازی Real Moto 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Moto 2 :

– دارا بودن گرافیک 3 بعدی و زوایای مختلف دوربین

– امکانات کنترلی بسیار ساده

– امکان راندن انواع موتورسیکلت‌ها

– تغییرات آب و هوایی نزدیک به واقعیت

– امکان ارتقای خصوصیات فنی و ظاهری موتورسیکلت‌ها

– امکان رانندگی در شهر و ترافیک

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real Moto 21 150x94 - دانلود بازی Real Moto 2 1.0.529 - شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا Real Moto 22 150x94 - دانلود بازی Real Moto 2 1.0.529 - شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا Real Moto 23 150x94 - دانلود بازی Real Moto 2 1.0.529 - شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا Real Moto 24 150x94 - دانلود بازی Real Moto 2 1.0.529 - شبیه‌ساز موتورسواری 2 برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 + 159 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR