دانلود بازی کم حجم و فانتزی مدیریت باغ وحش Hot Farm Africa برای PC

Hot-Farm-Africa

بازی خانوادگی و جالب انگیزه Hot Farm Africa که محبوبیت زیادی را نزد دختران دنیا کسب کرده است.

موضوع بازی از آن قرار است که پدر شما مدیر باغ وحش معروفی در آفریقا است ، علی رغم ازدیاد بازدید کنندگان و علاقه خود نسبت به کارش با مشکلی مالی مواجه شده و نمیتواند وسایل نگهداری از حیوانات را تامین کند به همین دلیل در پی تعطیلی باغ وحش است.شما به آفریقا سفر میکنید تا در مدیریت به پدر کمک کنید و جلوی این مشکل را بگیرید.

در این بین فکری به ذهن شما می رسد،شما که میدانید توریستهای زیادی از باغ وحش دیدن میکنند،شما به این فکر می افتید که پارک کوچکی داخل همان باغ وحش بزنید و با گرفتن ورودی از هر توریست و فروش محصولات خود مشکل مالی را رفع کرده و در ارتقاء وسایل نگهداری حیوانات به پدر کمک کنید.گیم پلی این بازی سه بعدی و با گرافیک فانتزی و خوبی پردازش شده و میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

در کنار این بازی لذت بخش و مفرح میتوانید قدرت فکر مدیریتیه خودتون رو بسنجید و بفهمید که در مدیریت بحران چه توانایی دارید. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم و فوق العاده زیبا رو از یاس دانلود دریافت فرمایید.

Travel to Africa to help your father manage a struggling animal park in Hot Farm Africa. Help him manage this theme park to turn it into a successful venture full of tourists eager to watch exotic animals. Tourists are the main income for the farm so treat them well. Buy new habitats and upgrades for a wider animal selection. Build park facilities to make your guests’ stay more enjoyable. Manage your finances wise to grow the small farm into a wildlife safari

hot farm africa  2 300x225 - دانلود بازی کم حجم و فانتزی مدیریت باغ وحش Hot Farm Africa برای PC

hot farm africa b pc 19099 en screen3 300x225 - دانلود بازی کم حجم و فانتزی مدیریت باغ وحش Hot Farm Africa برای PC

hot farm africa ss1 b pc 19099 en 300x225 - دانلود بازی کم حجم و فانتزی مدیریت باغ وحش Hot Farm Africa برای PC

 

System Requirements

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.6 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 200 MB

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 53 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR