دانلود Devart Excel Add-ins 2.4.412.0 – کار با دیتابیس و فضای ابری در اکسل

دانلود Devart Excel Add-ins 2.4.412.0 - کار با دیتابیس و فضای ابری در اکسل

 

دانلود Devart Excel Add-ins

| کار با دیتابیس و فضای ابری در اکسل |

 

Devart Excel Add-ins 2.4.412.0 نام یک پلاگین جدید و قدرتمند برای افرادی است که می‌خواهند دیتای موجود در پایگاه داده را به طور مستقیم در مایکروسافت اکسل مورد استفاده قرار دهند. همانطور که می‌دانید، مایکروسافت اکسل ابزاری است برای مدیریت صفحات گسترده که به وسیله آن بتوانید دیتاهای عظیم را در شیت‌های مختلف نمایش داده و مدیریت کرد. در حالت پیش‌فرض، امکان برقراری ارتباط میان این ابزار و پایگاه داده وجود ندارد. در واقع شما زمانی که بخواهید دیتای موجود در پایگاه داده را در اکسل نمایش دهید، حتما لازم است که از آن خروجی اکسل بگیرید و سپس تغییرات دلخواه خود را بر روی آن‌ انجام داده و در صورت تمایل مجددا آن‌ را به فرمت قابل درون‌ریزی به پایگاه‌های داده تبدیل کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما متخصصین پایگاه داده آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید دیتابیس خود را به طور مستقیم به اکسل وصل کنید و دیتای آن را در این برنامه مدیریت کنید.

با این برنامه شما به راحتی می‌ـوانید به نمای بصری Query Builder و یا SQL در اکسل دسترسی داشته و دیتای خود را با آن‌ها مدیریت کنید. در علم مدیریت داده، اینگونه داده‌ها به عنوان دیتا سورس شناخته می‌شود. با این نرم افزار یا افزونه واسط، شما می‌توانید اکسل را به قابلیتی مجهز کنید که بتواند داده‌ها را از انواع دیتا سورس‌ها فراخوانی کند و آن را در همین نما به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Devart Excel Add-ins را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Devart Excel Add-ins :

– امکان متصل کردن اکسل به انواع دیتا سورس‌ها

– قابلیت کار بر روی داده‌های واقعی پایگاه داده در اکسل

– امکان ویرایش کردن داد‌ه‌ها در نهایت سادگی

– امکان کامیت کردن اطلاعات تغییر یافته به دیتابیس

– سازگاری کامل با Microsoft Excel 2007, Microsoft Excel 2010, Microsoft Excel 2013, Microsoft Excel 2016, Microsoft Excel 2019

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Devart Excel Add ins.cover1  300x176 - دانلود Devart Excel Add-ins 2.4.412.0 - کار با دیتابیس و فضای ابری در اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.08 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR