دانلود Enhance It Premium edition 1.1.1 – نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر برای اندروید

دانلود Enhance It Premium edition 1.1.1 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر برای اندروید

 

دانلود Enhance It برای اندروید

| نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر برای اندروید |

 

Enhance It Premium edition 1.1.1 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی در زمینه بهینه‌سازی کیفیت تصاویر است که کاربران به کمک آن می‌توانند کیفیت تصاویر خود را افزایش دهند. احتمالا این مشکل برای شما هم پیش آمده که در یک لحظه خاص بخواهید سریعا یک تصویر را از سوژه مورد نظرتان به ثبت برسانید و بعد، متوجه شده‌اید که تصویر ثبت شده کیفیت چندان مطلوبی ندارد. در اینگونه مواقع، شاید تصور کنید که دیگر سوژه از دست شما رفته و دیگر امکان ثبت تصویری با کیفیت بهتر از آن را ندارید. اما سخت در اشتباه هستید؛ زیرا که با استفاده از یک ابزار مخصوص می‌توانید کیفیت تصویر ثبت شده را افزایش دهید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید کیفیت هرگونه تصویر را ارتقا دهید و بخش‌های دارای لرزش و تاری را از بین ببرید.

این برنامه به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر این‌چنینی را تشخیص داده و سریعا اقدام به اصلاح آنان کند. تکنولوژی پیشرفته این برنامه شما را قادر می‌سازد تا به راحتی بتوانید تصویر دلخواه خود را فراخوانی کرده و کیفیت بخش‌های تار شده آن را افزایش دهید. تنها کافی‌ست که تصویر مورد نظر خود را برای از بین بردن نویز یا تاری فراخوانی کنید و سپس تنها با یک انتخاب، باقی کارها را به تکنولوژی پیشرفته این برنامه بسپارید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نسخه پریمیوم و پولی این برنامه کاربردی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند کیفیت تصاویر شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Enhance It Premium edition :

– امکان بهبود و ارتقای کیفیت تصاویر

– مناسب برای تصاویر تار و دارای نویز

– امکان از بین بردن هرگونه نویز و لرزش لنز در تصاویر

– مجهز بودن به تکنولوژی هوش مصنوعی و بازسازی بخش‌های معیوب تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Enhance it1 85x150 - دانلود Enhance It Premium edition 1.1.1 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر برای اندروید  Enhance it3 1 75x150 - دانلود Enhance It Premium edition 1.1.1 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر برای اندروید Enhance it4 85x150 - دانلود Enhance It Premium edition 1.1.1 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR