دانلود Benetl 5.1.0 – نرم افزار مدیریت و پردازش دیتا سورس (TXT/CSV/Excel)

دانلود Benetl 5.1.0 - نرم افزار مدیریت و پردازش دیتا سورس (TXT/CSV/Excel)

 

دانلود Benetl

| نرم افزار مدیریت و پردازش دیتا سورس (TXT/CSV/Excel) |

 

Benetl 5.1.0 نام یک ابزار کاربردی ETL برای کار با دیتا سورس‌های مختلف در فرمت‌های TXT/CSV/Excel است تا کاربران بتوانند اطلاعات مورد نظر خود برای درون‌ریزی به پایگاه داده postgreSQL 12.x / MySQL 8.x را آماده کنند. ETL بخش مهمی از فرآیندهای مربوط به سیستم‌های هوش تجاری (BI) در دنیای امروزی است. این فرآیندی است که در آن می‌توان داده‌های منابع مختلف را در یک مکان آماده تجزیه و تحلیل کرد. از آنجا که داده‌ها در فرمت‌ها و قالب‌های مختلف نگهداری می‌شوند، همواره این نیاز از سوی متخصصین پایگاه داده و هوش تجاری حس شده که بخواهند دیتا سورس‌ها را به شکل ساده‌تری مدیریت کنند.

این نرم افزار جدید، امکاناتی کاربردی و گسترده را در اختیار متخصصین پایگاه داده و به خصوص افرادی قرار می‌دهد که با PostgreSQL/MySQL کار می‌کنند و به دنبال راهی برای مدیریت داده‌]ای خود هستند. این برنامه در دسته ابزارهای ETL قرار داشته و می‌توانید دیتا را از فایل‌های CSV/TXT/XLS استخراج کند و با تغییر آن، امکان انتقال مستقیم به پایگاه داده PostgreSQL, MySQL را فراهم آورد. این برنامه نیاز به JRE برای اجرا شدن داشته و از طریق خط فرمان کلیه دستورات مربوط به دریافت و پردازش دیتا سورس‌ها را به انجام می‌رساند. هم اکنون می توانید نرم افزار Benetl را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Benetl :

– امکان مدیریت و تغییر داده‌های CSV/TXT/Excel

– قابلیت آماده‌سازی و درون‌ریزی دیتا به PostgreSQL, MySQL

– امکان پردازش دیتا و آماده‌سازی اسکریپت خودکار

– امکان استخراج، تغییر و بارگذاری دیتا

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Benetl.cover1  300x225 - دانلود Benetl 5.1.0 - نرم افزار مدیریت و پردازش دیتا سورس (TXT/CSV/Excel)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR