دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین – Android App Development Masterclass using Kotlin (Updated 7/2020) – Udemy

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - Android App Development Masterclass using Kotlin (Updated 7/2020) - Udemy

 

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین

| Android App Development Masterclass using Kotlin (Updated 7/2020) – Udemy |

MP4 | | Duration: 59 Hours | Language: English

 

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین (Android App Development Masterclass using Kotlin (Updated 7/2020) – Udemy) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این دوره آموزشی، شما با مفاهیم مبتدی تا پیشرفته برنامه‌نویسی اندروید به زمان کاتلین آشنا می‌شوید و با تمرین کردن مسائل و نمونه اپلیکیشن‌های متعدد، می‌توانید به سرعت خود را به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای مطرح کنید. سیستم‌عامل اندروید از زمان عرضه خود تا به امروز دائما در حال توسعه و پیشرفته بوده و هر ساله شاهد ارائه بروزرسانی‌های جدیدتر برای آن هستیم. با اینکه از آن زمان تاکنون زبان جاوا به عنوان زبان نیتیو این زبان شناخته می‌شده، اما مدتی است که زبان کاتلین به عنوان یک زبان مالتی پلتفرم با پشتیبانی قوی خود از سمت گوگل توانسته به عنوان یک جایگزین بالقوه برای این زبان به شمار رود. این موضوع تا حدی به شکل جدی از سمت گوگل حمایت می‌شود که پیش‌بینی می‌شود طی چند سال آینده حتی قرار باشد کاتلین به عنوان تنها زبان رسمی موجود برای توسعه اپ‌های اندرویدی شناخته شود.

در این دوره آموزشی، با معرفی یکی از دوره‌های کامل و حرفه‌ای آموزش برنامه‌نویسی اندروید به زبان کاتلین در خدمت شما هستیم که به شکل متمرکز سعی می‌کند تا علاقه‌مندان به یادگیری این مهارت را از مراحل پایه تا پیشرفته آموزش دهد. اکنون که گول به توسعه‌دهندگان توصیه می‌کند برای برنامه‌نویسی به سمت کاتلین بروند، بهترین فرصت این است که از همین حالا به فکر یادگیری این زبان جذاب باشید. زیرا درست مشابه اتفاقی که برای آبجکتیو-سی (Objective-C) و سوئیفت (Swift) رخ داد، طی چند سال آینده برای جاوا و کاتلین هم رخ خواهد داد. این دوره آموزشی یکی از کامل‌ترین دوره‌های موجود برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید به زبان کاتلین است که پیشنهاد می‌کنیم اگر از دوست‌داران یادگیری این مهارت هستید، هم‌اکنون تازه‌ترین آپدیت این دوره جامع را دانلود کرده و شروع به کد نویسی کنید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین :

– آشنایی با مهارت واقعی برنامه‌نویسی اندروید به زبان کاتلین

– آشنایی با نحوه کدنویسی اپلیکیشن اندروید برای دیوایس‌های قدیمی و جدید

– آشنایی با خصوصیات مختلف زبان کاتلین و معرفی انواع کلاس‌ها، متدها و …

– آشنایی با کدنویسی اندروید در محیط اندروید استودیو

– دارا بودن ده‌ها مثال و تمرین عملی برای آشنایی عمیق‌تر با مفاهیم آموزشی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 17.03 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR