دانلود بازی Garage 54 – Car Tuning Simulator 1.16 – شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Garage 54 - Car Tuning Simulator 1.16 - شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Garage 54 – Car Tuning Simulator برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Garage 54 – Car Tuning Simulator 1.16 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Garage 54 است. اگر علاقه‌مند به مدیریت گاراژ اتومبیل و تیونینگ خودروها هستید، این بازی اندرویدی یک گزینه بسیار جذاب و سرگرم‌کننده برای شما به شمار خواهد رفت. در بازی شبیه‌ساز گاراژ 54، فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید هم رانندگی و هم مکانیکی خودروها را تجربه کنید. شما در این بازی می‌توانید انواع مختلف خودروهای معیوب و آسیب دیده را تعمیر کنید و ضمن تقویت قطعات مختلف، این اتومبیل‌ها را دوباره به سطح شهر بفرستید؛ اما این بار با سرعت و قدرتی فراتر از قبل؛ زیرا که قرار است همین خودروها در مسابقاتی مرگ و زندگی شرکت داشته باشند.

علاوه بر این، شخصیت داستانی بازی یک فرد فعال در شبکه‌های اجتماعی است که با نمایش هنر خود با مخاطبان در یوتیوب و دیگر شبکه‌ها، مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند و این امر هر روز به موفقیت و شهرت او کمک می‌کند. خلاصه چیزی که در این بازی با آن سر و کار دارید این است که ماشین‌ها و اتومبیل‌های خراب شده را با قیمت پایین خریداری کنید. در ادامهقطعات معیوب را تعویض و برخی وسایل را نیز تعمیر کنید. در کنار این تجربه هیجان و انگیز و جذاب، گاراژ شما پر از خودروهایی خواهد شد که آماده مسابقه و شکست دادن رقبای سرسخت هستند. هم اکنون می توانید بازی Garage 54 – Car Tuning Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Garage 54 – Car Tuning Simulator :

– دارا بودن تعداد 15 خودروی متنوع از مدل‌های قدیمی گرفته تا اتومبیل‌های برقی

– امکان تعمیر و عیب‌یابی بیش از 50 قطعه مختلف در اتومبیل‌ها

– امکان تیونینگ و شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– قابلیت آزمودن عملکرد اتومبیل در شرایط مختلف

– امکان شرکت در مسابقات و رقابت با دیگر حریفان

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Garage 54 Car Tuning Simulator 1 150x84 - دانلود بازی Garage 54 - Car Tuning Simulator 1.16 - شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت Garage 54 Car Tuning Simulator 2 150x84 - دانلود بازی Garage 54 - Car Tuning Simulator 1.16 - شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت Garage 54 Car Tuning Simulator 3 150x84 - دانلود بازی Garage 54 - Car Tuning Simulator 1.16 - شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت Garage 54 Car Tuning Simulator 4 150x84 - دانلود بازی Garage 54 - Car Tuning Simulator 1.16 - شبیه‌ساز گاراژ 54 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 250 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR