دانلود Colasoft Capsa Enterprise 13.0.1.13110 – نرم افزار آنالیز شبکه و ردیابی بسته‌ها

دانلود Colasoft Capsa Enterprise 13.0.1.13110 - نرم افزار آنالیز شبکه و ردیابی بسته‌ها

 

دانلود Colasoft Capsa Enterprise

| نرم افزار آنالیز شبکه و ردیابی بسته‌ها |

 

Colasoft Capsa Enterprise 13.0.1.13110 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه آنالیز شبکه و ردیابی بسته‌ها است که محبوبیت بسیار زیادی در بین متخصصین و افراد فعال در این حوزه دارد. این برنامه، به عنوان یک ابزار آنالیز کننده بسته‌ها شناخته می‌شود که به مدیران شبکه و یا کارشناسان واحد فناوری اطلاعات (IT) در ادارات و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند انواع ارتباطات با و یا بدون سیم را مانیتور کرده و صحت ارسال و دریافت بسته‌ها را در آن مورد بررسی قرار دهند.

این برنامه مجموعه‌ای از امکانات جامع و کاربردی را در اختیار شما خواهد گذاشت تا به کمک آن‌ها بتوانید از امنیت شبکه خود حفاظت کرده و در یک محیط زیبا و کاربرپسند، نظارتی جامع بر شبکه خود داشته باشید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور با تحلیل دقیق و پیشرفته شبکه، تهدیدات بالقوه‌ای که ممکن است باعث قطعی ارتباط شود را شناسایی و به خوبی جزئیات هر بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه وظیفه بررسی بسته‌های رد و بدل شده بر روی شبکه را بر عهده دارد و از آن به عنوان یک اسنیفر (Sniffer) قوی یاد می‌شود. شما با این نرم افزار می‌توانید به پایش و تحلیل بسته‌های اطلاعاتی رد و بدل شده بر روی شبکه پرداخت و به اطلاعاتی جامع در این زمینه دست پیدا کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Colasoft Capsa Enterprise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Colasoft Capsa Enterprise :

– امکان مشاهده و تحلیل بسته‌های رد و بدل شده بر روی شبکه

– دارا بودن امکانات پیشرفته در زمینه آنالیز پروتکل‌ها

– دارا بودن داشبورد حرفه‌ای و کاربرپسند

– امکان مانیتور کردن رفتارهای مختلف شبکه

– امکان مدیریت و نظارت بر تماس‌های VoIP

– امکان زمان‌بندی تسک‌ها

– قابلیت نظارت جامع بر ترافیک شبکه

– امکانات گسترده گزارش‌گیری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Colasoft Capsa.cover1  300x162 - دانلود Colasoft Capsa Enterprise 13.0.1.13110 - نرم افزار آنالیز شبکه و ردیابی بسته‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 195 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR