دانلود SysTools Yahoo Backup 4.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از حساب ایمیل یاهو

دانلود SysTools Yahoo Backup 4.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از حساب ایمیل یاهو

 

دانلود SysTools Yahoo Backup

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از حساب ایمیل یاهو |

 

SysTools Yahoo Backup 4.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور پشتیبان‌گیری از حساب ایمیل یاهو برای افرادی است که می‌خواهند حتی در زمان در دسترس نبودن ارتباط اینترنتی هم به مکاتبات پست الکترونیکی خود دسترسی داشته باشند. همانطور که می‌دانید، تمامی سرویس‌های ایمیل تنها از طریق شبکه اینترنت در دسترس هستند و دسترسی به این خدمات بدون اینترنت، عملا امکان‌پذیر نیست. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید همیشه یک نسخه آفلاین از حساب ایمیل خود را در دسترس داشته باشید، این نرم افزار می‌تواند شما را در این راستا یاری کند.

این برنامه با دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند خود، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در نهایت سادگی از اطلاعات حساب ایمیل خود پشتیبان بگیرید و آن‌ها را بر روی سیستم نگهداری کنید. این برنامه از تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز پشتیبانی کامل دارد و به راحتی می‌تواند از مجموعه ایمیل‌ها، مکالمات و … ازحساب یاهو برای شما نسخه پشتیبان بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار SysTools Yahoo Backup را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SysTools Yahoo Backup :

– امکان پشتیبان‌گیری از یاهو ایمیل در فرمت PST / MSG / email file format / EML

– امکان نگهداری ایمیل‌ها به صورت آفلاین در کامپیوتر، هارد دیسک و حافظه فلش

– امکان فیلتر کردن آسان ایمیل‌ها جهت جستجو در بین آن‌ها

– قابلیت دانلود و استخراج محتوای فایل‌های ضمیمه در ایمیل‌ها

– مناسب برای مواقع در دسترس نبودن اینترنت

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SysTools Yahoo Backup.cover1  300x161 - دانلود SysTools Yahoo Backup 4.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از حساب ایمیل یاهو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR