دانلود بازی Trucks Off Road 1.2.19572 – رانندگی آفرود برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Trucks Off Road 1.2.19572 - رانندگی آفرود برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Trucks Off Road برای اندروید

| بازی رانندگی آفرود برای اندروید + دیتا |

 

Trucks Off Road 1.2.19572 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی ODD Games است. به مسابقات آفرود خوش آمدید! در این بازی فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید از تجربه رانندگی و رقابت با کامیون‌های آفرود نهایت لذت را ببرید. اینکه ببینید وسایل نقلیه‌ای در اندازه کامیون با چرخ‌هایی غول‌پیکر با هم رقابت می‌کنند، به خودی خود جذابیت خاصی را به همراه دارد؛ چه بسا اینکه بتوانید خودتان رانندگی یکی از همین کامیون‌ها را هم بر عهده داشته باشید.

سازندگان بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد امکان نزدیک به واقعیت باشد. شبیه‌سازی واقعی فیزیک بازی و آب و هوای حاکم بر فضای محیطی، جزئیات بالا در تصادفات خودروها و گرافیک کنسولی از جمله اولین خصوصیاتی هستند که در تجربه این بازی آن‌ها را خواهید دید. هر کامیون از تعداد 400 قطعه منحصر به فرد تشکیل شده که تماما در این بازی با دقت بسیار زیادی بر روی کلیه اجزای آن‌ها تمرکز شده است. علاوه بر این، امکان رانندگی در محیط‌های مختلف هم اکنون می توانید بازی Trucks Off Road را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Trucks Off Road :

– دارا بودن ده‌ها مدل متنوع از کامیون‌ها و وسایل نقلیه مخصوص آفرود

– جزئیات بسیار بالا در طراحی وسایل نقلیه و کامیون‌ها

– امکان تجربه رانندگی جذاب و هیجان انگیز در خارج از جاده‌ها

– مناسب برای دوست‌داران تجربه رقابت آفرود

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Trucks Off Road 1 150x84 - دانلود بازی Trucks Off Road 1.2.19572 - رانندگی آفرود برای اندروید + دیتا Trucks Off Road 2 150x84 - دانلود بازی Trucks Off Road 1.2.19572 - رانندگی آفرود برای اندروید + دیتا Trucks Off Road 3 150x84 - دانلود بازی Trucks Off Road 1.2.19572 - رانندگی آفرود برای اندروید + دیتا Trucks Off Road 4 150x84 - دانلود بازی Trucks Off Road 1.2.19572 - رانندگی آفرود برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 0.04 + 1.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR