دانلود F-Secure Online Scanner 8.5.15.0 – آنتی ویروس رایگان و آنلاین

دانلود F-Secure Online Scanner 8.5.15.0 - آنتی ویروس رایگان و آنلاین

 

دانلود F-Secure Online Scanner

| آنتی ویروس رایگان و آنلاین |

 

F-Secure Online Scanner 8.5.15.0نام یک آنتی ویروس رایگان و جدید است که با عملکرد مثال‌زدنی خود می‌تواند یک رقیب جدی برای انواع ضدویروس‌ها در بازار محصولات ویندوزی باشد. این نرم افزار به جای آنکه هر بار برای بروز کردن هسته مرکزی خود، نیاز به آپدیت و دریافت بروزرسانی‌ها داشته باشد، به طور مستقیم بر مبنای یک سرور ابری عمل می‌کند و با حجم کمی که دارد می‌تواند امنیت را به شکلی تضمینی در سیستم شما به ارمغان آورد. این محصول نرم افزاری با مجهز بودن به تکنولوژی ابری، قادر است انواع تهدیدات امنیتی را شناسایی کند و به سرعت اثرات آن از سیستم را از میان بردارد. برای کار با این برنامه، کاربر پیچیدگی خاصی را نخواهد کرد؛ زیرا که کلیه کارکرد این برنامه نیاز چندانی به دخالت کاربر نداشته و بسیاری از عملیات به شکل خودکار انجام می‌گیرد.

اگر شما نیز همواره نسبت به وجود ویروس و یا بدافزارها در سیستم نگرانی دارید، این نرم افزار می‌تواند با عملکرد مثال‌زدنی خود برای همیشه اینگونه مشکلات را از بین ببرد. از آنجا که عملکرد این نرم افزار در ارتباط مستقیم با سرورهای ابری تولید کننده است، شما همواره به تازه‌ترین آپدیت‌های لازم برای شناسایی جدیدترین تهدیدات امنیتی بروز شده هستید و دیگر هیچ تهدیدی نمی‌تواند امنیت شما در سیستم را مختل کند. هم اکنون می توانید نرم افزار F-Secure Online Scanner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار F-Secure Online Scanner :

– امکان شناسایی سریع و آسان ویروس‌ها، بدافزارها و ابزارهای جاسوسی در سیستم

– قابلیت کارکرد بسیار ساده و آسان

– امکان عملکرد در کنار دیگر ضدویروس‌ها

– دارا بودن حجم کم در مقایسه با دیگر آنتی‌ویروس‌ها

– رایگان و قابل اطمینان بودن

– عدم نیاز به بروزرسانی و مجهز به تکنولوژی ابری

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

F Secure Online Scanner.cover1  300x188 - دانلود F-Secure Online Scanner 8.5.15.0 - آنتی ویروس رایگان و آنلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR