دانلود بازی Hellbound Flying Souls برای PC

دانلود بازی Hellbound برای PC

 

دانلود بازی Hellbound Flying Souls برای کامپیوتر

| بازی به دام افتاده در جهنم |

| نسخه CODEX |

 

نسخه جدید Hellbound Flying Souls-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Hellbound Flying Souls بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، اول شخص ایندی می باشد که در سال 2020 توسط Nimble Giant Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی رایانه‌ای جدید و سرگرم‌کننده، سبک و سیاقی اکشن و اول شخص مشابه با عناوین کلاسیک دارد که شما در آن باید قدرت‌های کلیدی خود را با سرعت و واکنش سریع ترکیب کرده و در لحظات حساس آن‌ها را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. سبک و سیاق بازی و دشمنان شما، در حال و هوای بازی‌های دهه 90 میلادی هستند؛ با این تفاوت که این بار گرافیک بصری فوق‌العاده‌ای در فضای بازی لحاظ شده و شما می‌توانید از تجربه تیراندازی با انواع مختلف سلاح‌ها و جزئیات طراحی بالا نهایت لذت را ببرید.

بازی در یک جهنم واقعی روایت می‌شود که شما با شیاطینی غیرقابل توصیف وارد نبرد می‌شوید. دشمنان را بکشید، اشیای مخفی را پیدا کنید و با پرش بر روی سکوها، محوریت داستانی بازی را پیش ببرید و با کشف سلاح‌های جدید، از تجربه تیراندازی به دشمنان خود لذت ببرید. این بازی با الهام‌گیری از کلاسیک‌های دهه 90 میلادی نظیر DOOM, Quake, Duke Nukem 3D و … سعی بر آن داشته تا یک عنوان تازه را در همان حال و هوا با گرافیک بروز شده ارائه کند که بدون شک نیز در این کار موفق بوده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hellbound را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hellbound1 300x169 - دانلود بازی Hellbound Flying Souls برای PC Hellbound2 300x169 - دانلود بازی Hellbound Flying Souls برای PC

 

Hellbound3 300x169 - دانلود بازی Hellbound Flying Souls برای PC Hellbound4 300x169 - دانلود بازی Hellbound Flying Souls برای PC

 

تریلر بازی Hellbound :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and later
Processor: MD Phenom II X4-945 / Intel Core 2 Quad 6600
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD R7 240 GB / Nvidia GT 730 2GB / Intel HD 530
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and later
Processor: AMD FX-8320 / Intel i5-2400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD R9 290 4GB / Nvidia GTX 770 4GB
Storage: 20 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 8.99 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR