دانلود بازی Pizza Bike Rider برای PC

دانلود بازی Pizza Bike Rider برای PC

 

دانلود بازی Pizza Bike Rider برای کامپیوتر

| بازی پیک موتوری پیتزا |

| نسخه DARKZER0 |

 

Pizza Bike Rider بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی، تفننی، ایندی و موتورسواری می باشد که در سال 2020 توسط Enaayah Software Development and Services Private Limited ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. تنها فردی که می‌تواند این موتورسیکلت را براند، پسرکی است که می‌خواهد سفارش پیتزای مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد. در این بازی رایانه‌ای، شما در نقش یک پیک موتوری تحویل پیتزا به مشتریان ایفای نقش می‌کنید. وظیفه شما این است که بتوانید پیتزاها را در حداقل زمان ممکن به دست مشتری برسانید؛ موتورسیکلت شما کمک شایانی در این زمینه خواهد کرد؛ ولی آیا همه چیز به همین سادگی است؟ مطلقتا خیر؛ زیرا که در برخی از ساعات شبانه‌روز خیابان‌ها بسیار شلوغ بوده و امکان تردد به سختی برای شما فراهم است.

مسیر پیش روی شما در اکثر مواقع پر از وسایل نقلیه‌ای است که با عجله در حرکتند و تصادفات جاده‌ای جان شما را تهدید خواهد کرد. با این حال شما باید پیتزاها را در مدت زمان محدود، به دست مشتریان خود برسانید. اگر پیتزای شما سر باشید، مرحله را از دست می‌دهید و باید دوباره برای تکمیل آن تلاش کنید. جاده پر از ترافیک است و شما برای تحویل پیتزا وقت کمی دارید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم مهارت خود را برای راندن موتورسیکلت خود بهبود بخشید تا بتوانید با شانس بهتری به انجام ماموریت‌ها بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pizza Bike Rider را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pizza Bike Rider 1 300x169 - دانلود بازی Pizza Bike Rider برای PC Pizza Bike Rider 2 300x169 - دانلود بازی Pizza Bike Rider برای PC

 

Pizza Bike Rider 3 300x169 - دانلود بازی Pizza Bike Rider برای PC Pizza Bike Rider 4 300x169 - دانلود بازی Pizza Bike Rider برای PC

 

تریلر بازی Pizza Bike Rider :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5 2.8Ghz or AMD equivalent
Graphics: DX10 compatible or better
Sound Card: Windows-based sound card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 186 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR