دانلود Benthic Software PLEdit 7.0.710 x86/x64 – نوشتن و ویرایش کردن کد ماژول‌های PL/SQL

دانلود Benthic Software PLEdit 7.0.710 x86/x64 - نوشتن و ویرایش کردن کد ماژول‌های PL/SQL

 

دانلود Benthic Software PLEdit

| نوشتن و ویرایش کردن کد ماژول‌های PL/SQL |

 

Benthic Software PLEdit 7.0.710 x86/x64 نام یک ابزار قدرتمند و شناخته شده به منظور ویرایش و کامپایل کد ماژول‌های PL/SQL و یا استور پروسیجرهای دیتابیس اوراکل (Oracle) در محیط ویندوز است که کاربران حرفه‌ای و یا مدیران پایگاه داده از آن می‌توانند نهایت استفاده را ببرند. همانطور که می‌دانید، اس‌کیو‌ال (SQL) یک زبان شناخته شده و استاندارد به منظور کار با دیتای جداول پایگاه داده است. این روزها محصولات نرم افزاری مختلف، بر پایه دیتابیس‌های متنوعی از قبیل اوراکل، اس کیو ال سرور، مای اس کیو ال و … کار می‌کنند. به منظور کار با دیتابیس و یا کوئری زدن بر روی این اطلاعات، ابزارهای متعددی در دسترس هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از تازه‌ترین این ابزارها برای کار با دیتابیس اوراکل در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

این نرم افزار در واقع یک روش قابل فهم و گرافیکی برای مدیریت پایگاه داده اوراکل است که مدیران دیتابیس را قادر می سازد تا بتوانند به روشی ساده و آسان برای ویرایش و یا کامپایل کد ماژول‌های PL/SQL دسترسی داشته باشند. این برنامه مجهز به یک محیط گرافیکی با امکان پشتیبانی از تب می‌باشد که شما در هریک از این زبانه‌ها می‌توانید کوئری دلخواه خود را نوشته و از آن خروجی بگیرید. با نصب و راه‌اندازی این برنامه و برقراری ارتباط با پایگاه داده، این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید ماژول‌ها را از دیتابیس بارگذاری کرده و اسکریپت‌های SQL را نیز باز کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Benthic Software PLEdit برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Benthic Software PLEdit :

– پشتیبانی از انواع نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز و دسترسی از طریق Terminal Server/Citrix

– پشتیبانی از اوراکل 8 و بالاتر

– امکان ویرایش چندین ماژول به طور همزمان

– امکان تشخیص و رفع سریع ارورها

– دارا بودن قابلیت تغییر رنگ کلمات کلیدی و سینتکس

– نمایش اطلاعات اسکیما و استفاده از آن‌ها

– امکان مدیریت استور پروسیجرها

– امکان مشاهده دیپندنسی‌ها به صورت گرافیکی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Benthic Software PLEdit.cover1  300x187 - دانلود Benthic Software PLEdit 7.0.710 x86/x64 - نوشتن و ویرایش کردن کد ماژول‌های PL/SQL

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR