دانلود Detect It Easy 3.00 – نرم افزار شناسایی صحیح فرمت واقعی فایل‌ها

دانلود Detect It Easy 3.00 - نرم افزار شناسایی صحیح فرمت واقعی فایل‌ها

 

دانلود Detect It Easy

| نرم افزار شناسایی صحیح فرمت واقعی فایل‌ها |

 

Detect It Easy 3.00 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به این منظور است که دولوپرها بتوانند فرمت واقعی یک فایل را در محیط ویندوز تشخیص دهند. همانطور که احتمالا می‌دانید، فرمت فایل‌ها در هر سیستم‌عاملی را از یک جهت می‌توان به کمک نام و پسوند آن تشخیص دادد. این موضوع در کلیه سیستم‌عامل‌ها صدق می‌کند؛ اما گاها دولوپرها نیاز دارند که اطلاعات جامع‌تری از یک فرمت را به دست آورند. در چنین مواقعی، استفاده از ابزار فعلی تا حد زیادی می‌تواند شما را در این امر یاری‌ کند. با این برنامه شما می‌توانید فایل‌ها را آنالیز کنید و ضمن تشخیص فرمت آن، نوع ساخت فایل مورد نظر را نیز مشخص کنید.

برای مثال، بدهی است که یک فرمت EXE در ویندوز، مربوط به فایل اجرایی است. اما آیا اطلاعات مربوط به این فایل اجرایی در همینجا خاتمه می‌یابد؟ مطلقا خیر؛ با استفاده ار نرم افزار رایگانی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی برایتان فراهم خواهد شد تا بتوانید فرمت واقعی فایل‌ها را تشیص دهید و به راحتی به اطلاعاتی جامع در این رابطه دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Detect It Easy برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Detect It Easy :

– امکان مشاهده آسان و سریع اطلاعات مربوط به فایل فراخوانی شده

– کمک به توسعه‌دهندگان برای تشخیص اطلاعات جامع در رابطه با هرگونه فایل در محیط ویندوز

– سرعت بالا در تشخیص اطلاعات مفید و جامع در رابطه با فایل‌ها

– امکان مشاهده packer, compiler, linker اپلیکیشن‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Detect It Easy.cover1  300x195 - دانلود Detect It Easy 3.00 - نرم افزار شناسایی صحیح فرمت واقعی فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : .5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR