دانلود Dimmer 2.0.0 Beta 8 – تنظیم ساده و آسان روشنایی صفحه نمایش رایانه

دانلود Dimmer 2.0.0 Beta 8 - تنظیم ساده و آسان روشنایی صفحه نمایش رایانه

 

دانلود Dimmer

| تنظیم ساده و آسان روشنایی صفحه نمایش رایانه |

 

Dimmer 2.0.0 Beta 8 نام یک ابزار رایگان و کم‌حجم به منظور تنظیم روشنایی صفحه نمایش رایانه است که می‌ـواند این عمل را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند. همانطور که می‌دانید، به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم‌ها در حین کار با سیستم لازم است که در روشنایی روز نور صفحه را در بالاترین حالت ممکن قرار دهید و در محیط‌های تاریک، روشنایی صفحه را به پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهید. اگر بنا به هر دلیلی، امکان تنظیم نور و روشنایی صفحه نمایشگر در رایانه برای شما مقدور نیست، با این برنامه ساده و کاربردی به راحتی می‌توانید این کار را به انجام برسانید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید بدون نیاز به تنظیم دستی دکمه‌ها، روشنایی صفحه را به صورت نرم افزاری کنترل کنید. بنابراین فرقی نمی‌کند که نمایشگر سیستم شما جدید باشد یا قدیمی؛ حتی اگر دکمه‌های آن از کار افتاده و یا خراب شده باشند، این برنامه می‌تواند عملکرد آن‌ها را به شکل نرم افزاری برای شما به جارا درآورد. از این برنامه به راحتی می‌توانید برای تغییر روشنایی صفحه در انواع سیستم‌ها استفاده کنید و از آسیب رسیدن به چشمان خود در حین کار با رایانه جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Dimmer برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dimmer :

– امکان کارکرد سریع و آسان

– سازگاری با سیستم‌های دسکتاپ و لپ تاپ

– قابلیت تغییر روشنایی صفحه نمایش در انواع نسخه‌های ویندوز

– امکان کاهش یا افزایش روشنایی صفحه با شدت نور محیط

– سازگاری با سیستم‌های چند نمایشگره

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dimmer.cover1  273x300 - دانلود Dimmer 2.0.0 Beta 8 - تنظیم ساده و آسان روشنایی صفحه نمایش رایانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR